Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

SpeedTouch 510i - Diverse


Anbefalte innlegg

Har fått det til nå. Fant ut at jeg måtte trykke Save all for å lagre instillingene permanent. Jeg slo av brannmuren med programmet firewalltool.exe som jeg fant en link til på telenor sine sider. Da fungerer ping, og jeg fant også ut at port 80 var åpen ut mot nettet så det går ikke ann å forwarde den. Forwardet heller port 88 så fungerer det helt ypperlig. Men tror uansett jeg kommer til å bytte ut routeren med en DrayTek router med integrert modem når jeg får råd til det.

 

Ops, trykka vist edit i steden for Quote jeg... ehmm.. Surrekoppen meg.

Endret av TheBoz
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg slet med det samme problemet (ikke samme port, men anyway) jeg lastet ned noe som het nat mananger eller no fra nettsiden deres. Jeg har ikke funnet det igjen, og jeg har filene her, så jeg kan vel slenge dem opp på en ftp server, men det beste hadde hvert om du kunne finne det selv. Lastet også ned noe som het dr. speedtouch som hjalp meg ganske mye når alt pcutstyret gikk i dass etter et par lynnedslag.

 

Finner du det ikke etter litt leting på nettsiden deres, send en pm og så skal jeg laste det opp for deg.

 

Buffaloboy

Lenke til kommentar

ting som ofte funker er å sette opp alt, trykke på save all, og så faktisk starte modemet på nytt. Virker som om den ikke helt klarer å dra seg opp med nye innstillinger for fw underveis.

 

Så sett opp alt, lagre, og så trekk ut strømmen og fyr opp igjen :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...