Gå til innhold

Krav om spilletid for awards

Anbefalte innlegg

Skrevet
hentet fra itavisen:

Spilte seg i hjel

28-åring døde foran PCen

Tragedien inntraff på en nettkafé i den Sør-Koreanske byen Taegu.

28-åringen hadde spilt det StarCraft, et noe eldre strategispill som fremdeles er ekstremt populært i Korea, i nærmere 50 timer - kun avbrutt av toalettbesøk og kjappe hvilepauser.

Avdøde hadde nylig sagt opp jobben sin for å få mer tid til å spille på.

Politiet sier dødsårsaken trolig var hjertestans som følge av utmattelse.

:no:

Det verste er at han hadde spilt 50 timer i strekk for PCen så klarte han å dø på do da. Dårlig timing. :)

Ellers så var det kanskje en annen taiwaner.

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-dUuoCe48tm
Skrevet

han står det og om i itavisen, tror han hadde spilt 86 timer i strekk.

Skrevet

Hmm..siden det var håpløst å spørre EA Support om kravene virkelig var reelle...strengt tatt håpløst å spørre EA om noe som helst...litt som politikere den gjengen...ingen svar, men masse fine ord...anyway..hører med Dice nå..hehe..kanskje litt mer fornuft der..

Skrevet

Istedet for kvantitet skulle de heller satset på kvalitet, en som har drept 200stk og død 550 ganger burde ikke ligge høyere på en ranking liste enn en som har drept 100stk og død 30 ganger. Medaljene skulle vært basert på kill-ratioen din i tillegg til antall flagg du tar og sef helbrede folk, gi skudd, fikse kjøretøy osv...

Skrevet

For det første må jeg si meg enig i han som snakket om at de virkelig gode spillerne er de som spiller teamplay, da spesielt på unranka servere. Statshorene, ja de som ligger øverst på statslistene går som regel rudnt på egenhånd eventuelt sitter i kamphelikopter og gruser enkeltspillere uten at dette nødvendigvis gjør noe positivt for laget.

Jeg har lært meg til at å ligge øverst på rankinglisten ikke viser noe i BF2, annet en det faktum at du er en statshore og faktisk ikke tenker på teamplay. Dersom to hadde søkt om å bli med i klanen min, og han ene hadde begynt å skryte av pene stats osv. Da hadde jeg nesten blankt sagt nei til ham. Dette viser bare at du er en statshore som liker å gå rudnt for deg selv å knerte folk. Altså ikke noe team training.

Skrevet
For det første må jeg si meg enig i han som snakket om at de virkelig gode spillerne er de som spiller teamplay, da spesielt på unranka servere. Statshorene, ja de som ligger øverst på statslistene går som regel rudnt på egenhånd eventuelt sitter i kamphelikopter og gruser enkeltspillere uten at dette nødvendigvis gjør noe positivt for laget.

Jeg har lært meg til at å ligge øverst på rankinglisten ikke viser noe i BF2, annet en det faktum at du er en statshore og faktisk ikke tenker på teamplay. Dersom to hadde søkt om å bli med i klanen min, og han ene hadde begynt å skryte av pene stats osv. Da hadde jeg nesten blankt sagt nei til ham. Dette viser bare at du er en statshore som liker å gå rudnt for deg selv å knerte folk. Altså ikke noe team training.

så du har altså spilt med folk med høy rank? :)

Har spilt med noen, og skjønner ikke hvordan de har så høy rank... Enten har de bare sitti i fly HELE tia, elleer black hawk som medic eller no.

Men gameslave har en egen rating på spillerne som baseres på K:D, poeng per minutt osv.

Er heller ikke noe stress å få mye poeng hvis man vil, aka ammo foring ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...