-Jungeldyret Skrevet 10. august 2005 Skrevet 10. august 2005 Heisann! Jeg er nybegynner i Audacity og lurer på om det går ann å legge en bit av en sang oppå en bit av en annen sang? Det er en sang som en person driver å snakker på, og jeg vil ha musikk fra en annen sang i bakgrunnen. Er dette mulig? Mvh Andreas/XerminX
mandela Skrevet 10. august 2005 Skrevet 10. august 2005 seff, bare legge til flere spor det. så justerer du volum, timing osv
-Jungeldyret Skrevet 10. august 2005 Forfatter Skrevet 10. august 2005 Ja, men jeg får de ikke til å ligge oppå hverandre. De blir bare lagt ved siden av..
mandela Skrevet 10. august 2005 Skrevet 10. august 2005 den ene skal ligge under den andre, da har du separat kontroll for hver av de
-Jungeldyret Skrevet 10. august 2005 Forfatter Skrevet 10. august 2005 (endret) ? Sånn at du mener at e er i hvert sitt "lydavspilling"? Hvordan får jeg de til å virke sammen da? Edit: Nå dro jeg vinduet så det ble litt større, da fikk jeg opp et lydspor til under, hvor det samme sto. Men jeg klarer ikke redigere bare en av de. Hvis jeg markerer noe blir begge deler markert. Edit 2: Slår av pcen nå, håper jeg har fått noen svar til i morgen Endret 10. august 2005 av xerminx
-Jungeldyret Skrevet 11. august 2005 Forfatter Skrevet 11. august 2005 Takk *Lette, men fant ingen smiley som ber*
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå