Gå til innhold

koster en steam account noe?

Anbefalte innlegg

Skrevet

prøvde cs for litt siden å har bestemt meg for å kjøpe det, men fikk høre av en kamerat at det koster penger å lage en steam account i tillegg til selve spillet. stemmer dette? er helt noob på området hehe

Videoannonse
Annonse
Skrevet

så jeg betaler kun får de spillene jeg kjøper?

ot: prøvde cs på en it cafe i polen, så ble jeg bannet og kicket, betyr dette at den steam accounten dems ble permanent bannet?

Skrevet
Ikke accounten, men fra den og den serveren.

Og ja, det er bare spill du betaler for, account er gratis.

Kan jo bruke "det forbudte ordet" her, og laste ned "det forbudte ordet" :D:D:D

Skrevet
Kan jo bruke "det forbudte ordet" her, og laste ned "det forbudte ordet" inv_biggrin.gif inv_biggrin.gif inv_biggrin.gif

skjønte ikke den jeg :blush: hva mente du med det?

Skrevet
Kan jo bruke "det forbudte ordet" her, og laste ned "det forbudte ordet" inv_biggrin.gif inv_biggrin.gif inv_biggrin.gif

skjønte ikke den jeg :blush: hva mente du med det?

Da trenger vi ikke ta det høyt heller.

Kjøp spiller, instaler det, og lag en Steam account. Spill i vei.

Skrevet

ok, men broren min skal også spille, må vi da kjøp to stk. av spillet eller kan vi bruke samme serial på to forskjellige steam accounts?

Skrevet

Man kan benytte kun en kopi, men da må man bytte på å spille, samtidig som man er "logget på" med en av gangen. Det ligner litt på blizzards oppsett, der man kan kun bruke en cd-key av gangen på nett, men det kan være innstallert på to datamaskiner.(det fant jeg ut ved at en eller annen jævel hadde tatt cd-keyen min :realmad: )

Det går altså ikke an å spille samtidig.

Jeg anbefaler å kjøpe to kopier av spillet sterkt!

Jeg hadde faktisk ikke drømt om å bruke bare en.

Kjøp to kopier så er du på den sikre siden.

Da risikerer du heller ikke å bli fratatt din kopi av steam, sammen med alle spillene dine. Ja, det kan skje.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...