Gå til innhold

Yamaha/Radionette pakke til 6.000? [LØST!]


Anbefalte innlegg

Laget tideligere en tråd på Forum.Hjemmekino.no om to pakker jeg vurderte. På grunn av ferie, rakk jeg ikke bortom Elkjøp før på mandag.

Da jeg omsider hadde kommet meg dit, fikk jeg vite at de ikke hadde bakhøyttalerene på lager. Itillegg fantes det ingen Yamaha RXV450 på lager, og de ville ikke få inn flere, grunnet at den nå var ute av produksjon.

Det selgeren da kunne tilby meg, var dette:

 

RX-V457

 

p1220_1.jpg

 

RADIONETTE OPUS5C

 

opus5c_mx.jpg

 

 

RADIONETTE OPUS3

 

opus3_mx.jpg

 

 

RADIONETTE OPUS9

 

opus9_mx.jpg

 

Altså omtrentlig nesten helt lik pakke, med unntak av forsterkeren. Ifølge selgeren kostet denne i seg selv 5.000,- Allikevel skulle jeg få hele pakken for 6.000,-

Ettersom det også blir en del andre utgifter for kabler osv, sa jeg jeg skulle komme tilbake idag. Dette akter jeg å gjøre.

Men det jeg også har funnet ut, er at Yamaha RX-V457 koster alt fra 3.200,- til 3.650,- Ergo, løy selgeren eller så er Elkjøp veldig mye dyrere enn konkurentene sine, noe jeg tviler litt på.

3.500,- var dessuten det RX-V450 kostet før den ble tatt ut av produksjon da pakken kostet 5.000,-

 

Noen tips? Kjøpe til 6.000,-? Annen pakke? 'Prutte'?

 

Om noen svarer kjapt, hadde det vært fint. Drar nemlig om noen timer.

 

Takk.

Endret av Beistet
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Ifølge Hjemmekino.no ligger veiledende pris på RX-V457 på 3.295,- Også ifølge DinPris varierer prisen med alt fra 3.290,- til 3.650,-

Enten lyver Elkjøp, har en feil i systemet sitt eller er veldig mye dyrere enn alle andre. :shrug:

Elkjøp lyver,det er det ingen tvil om.

Ta en utskrift av denne siden,så drar du ned på Elkjøp i morgen og viser den til selgeren. Hvis han begynner å prate seg bort da,så putter du utskriften inn i kjeften på han. :)

Lenke til kommentar

Vet ikke om de løy eller ikke. :shrug:

Det jeg ihvertfall gjorde, var å printe ut DinPris sin produktoversikt. Selgeren - en hyggelig kar - jeg hadde avtalt å møte idag, møtte meg som avtalt. Vi ble enige om en koselig pris etter litt diskusjon. Det endte med at jeg fikk hele pakken, inkludert RX-V457, for 4.999,-

I tillegg fikk jeg gratis (!) en Xbox Advanced Scart-kabel òg 4 meter 2,5 mm monsterkabel.

Eneste ulempen var at de bare hadde senterhøyttaleren på lager, så resten får jeg til uken. Er strålende fornøyd, jeg.

Endret av Beistet
Lenke til kommentar

Fikk en pakke som bestod av de samme høytalerene som trådstarter, pluss at jeg fikk opus10 sub i tillegg. Hele sulamitten drives av en pioneer vsx-415-s. Dette betalte jeg 6995 for, mot orginalpris på 8495. Trådstarter gjorde et bra kjøp :)

 

edit: høytalerkablene som følger med, er latterlige underdimensjonerte

Endret av _ammaZ_
Lenke til kommentar
Fikk en pakke som bestod av de samme høytalerene som trådstarter, pluss at jeg fikk opus10 sub i tillegg. Hele sulamitten drives av en pioneer vsx-415-s. Dette betalte jeg 6995 for, mot orginalpris på 8495. Trådstarter gjorde et bra kjøp :)

 

edit: høytalerkablene som følger med, er latterlige underdimensjonerte

Takk takk, er fornøyd med kjøpet, jeg. Men du, da? Hvordan spiller anlegget og høyttalerene?

 

ikke noe vits å bruke  høytalerkablene som følger med, kjøp heller noe litt bedre da!

For å sitere meg selv: "I tillegg fikk jeg gratis (!) en Xbox Advanced Scart-kabel òg 4 meter 2,5 mm monsterkabel.". ;)

Endret av Beistet
Lenke til kommentar

Kjøpte nye kabler selv, og har bare spilt med dem. Føler at dialog på film drukner litt i musikk/lyd generelt, men dette er en smakssak ;)

 

Lydkvalitet vs pris, må jeg si meg fornøyd med :)

edit: fikk også med en pioneer dvd spiller i den pakken jeg kjøpte

Endret av _ammaZ_
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...