Gå til innhold

Sony Cybershot DSC-W1 og telelinse


Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg har et Sony Cybershot DSC-W1 digitalkamera, og fant nettopp ut at man kan kjøpe til en telelinse på det. Den heter "Sony Telelinse VCL-DH2630" og skal ha en zoom på 2.6 x.

Kameraet har 3.0x optisk zoom.

 

Det jeg da lurer på, er hva denne telelinsen gjør med kameraet. Vil det hjelpe mye på zoomen?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg mener med mit forslag at du bare vil få flere muligheder - telelinsen til dit Sony W1 er for dyr ift hvad et nyt ultrazoom-kamera koster, og med ex. et KonicaMinolta Z1 vil du bare få flere muligheder. Du kan jo stadig tage dit W1 med når du ikke vil bære på et større kamera :yes: Mange har jo et par kameraer elller tre til forskellige behov...

 

Har du evt. et pris på denne telelinse?

Lenke til kommentar

Jeg er selv fra Danmark så kender ikke ret meget til norske netbutikker. Men evt. kan det tænkes at fotoforretninger har kameraet endnu. Ellers skulle Z10 med 8 x zoom eller Z2 kunne fås for ca. samme penge - i hvert fald ved jeg at det forholder sig sådan i DK :)

 

På denne side findes der links til danske og flere tyske forhandlere. Om de sender til Norge ved jeg ikke, men man kan jo ringe og spørge. Z10 fås i hvert fald til ca. 1350,- DKR

 

EDBPriser

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...