albions Skrevet 10. august 2005 Skrevet 10. august 2005 Har hørt at AoE skal være ein bra måte å skaffe xp på med mage. Men hvordan gjør eg det
Heales Skrevet 10. august 2005 Skrevet 10. august 2005 Da bruker du jo dine area of effect spells. Du puller 3-10 mobs om gangen...fryser de og fyrer løs. Krever noe trening hvis du er solo, og er easy hvis du har med en healer som konser på å holde deg frisk og sunn hele tiden
Solid Skrevet 10. august 2005 Skrevet 10. august 2005 Warrior med retaliation gjør nesten samme nytten Men med 30 min cooldown er det litt tungvint.
Heales Skrevet 10. august 2005 Skrevet 10. august 2005 Jeg healer nok litt oftere enn hvert 30 minutt he he
MysticoN Skrevet 10. august 2005 Skrevet 10. august 2005 har sett ei liste om hvor det er beste og AoE lvl'e.. noen som vet hvor jeg finner den igjen? skal prøve meg på AoE når jeg er lvl 25:)
csboy Skrevet 10. august 2005 Skrevet 10. august 2005 Er en mage lvl 33 @ daggerspine instant cast arcane explotion er kos.
Bytex Skrevet 10. august 2005 Skrevet 10. august 2005 (endret) Det er nærmest umulig å AOE'e før man er minst lvl 30 og har Instant Arcane Explosion-talent på 5 poeng (IAE). Man kan heller ikke da ta 5 monstre på sin egen level, men må sikte 4-5 levels under seg selv. Det man da gjør er å springe litt rundt de for å dra aggro fra alle sammen (så de springer etter deg), samler de sammen i ei gruppe, fryser de fast, gå noen skritt bak, kaste Blizzard, et par nukes, også "spamme" IAE helt til alle dør. Det er VANSKELIG og krever mye trening. Slett ikke noen superlett måte å skaffe XP i solo på. Man får ikke tilgang til nødvendige spells før rundt lvl 30 uansett. Du tar ganske mye skade mens du samler de sammen (de slår på deg til du kan fryse de) Det funker ikke på spellcastere overhodet, så man må finne spesielle soner der det er mange melee-mobs i grupper og ingen spellcasters i nærheten. Dette er fordi spellcasters ikke slutter å angripe selv om de står fast, og da ryker hele taktikken din. Endret 10. august 2005 av Bitex
MysticoN Skrevet 10. august 2005 Skrevet 10. august 2005 hvorfor lvl 30? skal vel gå på lvl 25 oxo da? har no instant AE da:)
Bytex Skrevet 10. august 2005 Skrevet 10. august 2005 (endret) Det er forresten mange lange tråder om AOE på Mage-forumet på www.wow-europe.com. Masse taktikker og skilltrees og alt mulig. Du skal ikke bla lenge i sidene på forumet før du finner noen tråder om emnet. Endret 10. august 2005 av Bitex
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå