w00tson Skrevet 10. august 2005 Skrevet 10. august 2005 Tenk hvor mange spørsmål om grafen du måtte ha svart på om det var med i spillet
McMadhouse75 Skrevet 10. august 2005 Forfatter Skrevet 10. august 2005 Hvilken av ^ disse markørene inni siktet bør eg bruke til å sikte med? hvilken del ^ ^ av markøren tilsvarer krysset i et crosshair sikte? Bør eg sikte litt nedforbi målet? takk for alle svar:)
MrLee Skrevet 10. august 2005 Skrevet 10. august 2005 regner med at toppen av ^ tilsvarer midten av siktet på den avstanden. (i virkelighetetn, I BF2 hakke peiling )
w00tson Skrevet 10. august 2005 Skrevet 10. august 2005 Hvilken av ^ disse markørene inni siktet bør eg bruke til å sikte med? hvilken del ^ ^ av markøren tilsvarer krysset i et crosshair sikte? Bør eg sikte litt nedforbi målet? takk for alle svar:) Tenk på dem som jernsiktet du får på riflene når du høyreklikker på dem. Da lar du målet være rett over siktet. Slik gjør du med Dragunov også. Øverste ^ skal altså gi ofrene dine ny bart, ikke ny hatt.
Nauz Skrevet 14. august 2005 Skrevet 14. august 2005 liker draugonov en(var leif innom der tro?) fin til litt "nærmere" mål og man har mulig het til å skyte ganske fort hvis det eks skulle komme en fyr bak deg osv(i nærkamp)...
kenneth11 Skrevet 14. august 2005 Skrevet 14. august 2005 liker draugonov en(var leif innom der tro?) fin til litt "nærmere" mål og man har mulig het til å skyte ganske fort hvis det eks skulle komme en fyr bak deg osv(i nærkamp)... Dragunov tror jeg Ellers så er det Dragounov
MrLee Skrevet 14. august 2005 Skrevet 14. august 2005 Snaiperskaya Vintovka Dragunova - Dragunov Sniper Rifle
Nauz Skrevet 14. august 2005 Skrevet 14. august 2005 Snaiperskaya Vintovka Dragunova - Dragunov Sniper Rifle hehe takk for infoen mr.lee
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå