chokke Skrevet 10. august 2005 Skrevet 10. august 2005 Men ting som ikke passer helt ja...Det faktum at du ikke kan skinne en Tauren er tåpelig! Det er kyr, kyr gir skinn, semsket til og med! Du burde jaggu kunne skinne Tauren! og at undeads ikke går som undeads i spillet, men humanoids. Mens ghost wolf, det er beast....
Jan Skrevet 10. august 2005 Skrevet 10. august 2005 Paladins skal ikke være utrolige healere, men på lik linje med warriors når det kommer til tanking. Heh nei? Warriors er warriors.
NightKeeper Skrevet 10. august 2005 Skrevet 10. august 2005 Paladins skal ikke være utrolige healere, men på lik linje med warriors når det kommer til tanking. Heh nei? Warriors er warriors. Vel, hvertfall buffe de litt...så de hvertfall gjør litt mer dmg...paladin med plate og alle slags våpen nesten, burde gjøre litt mer dmg...nesten på lik linje som warriors..
Loeve Skrevet 10. august 2005 Skrevet 10. august 2005 I klassisk rollespill-lore er paladins omtrent sidestilte med warriors. Ingen vits i å krangle om det.
dimdal Skrevet 10. august 2005 Skrevet 10. august 2005 Jeg synes priests burde få plate armor som i mange andre MMOer. Også er det helt teit at ikke undeads bare kan mane fram en plague som dreper alle andre players og npcs i samme zone.
M@R7!N Skrevet 10. august 2005 Skrevet 10. august 2005 haha, good one Nightkeeper. Vet du egentlig hvor _enormt_ mye dmg en 60 warrior med crit gear(25+%) og Arcanite reaper eller bedre, gjør? Altså, I dueller outdpser jeg jo rogues så synger, samme i endel highlevel isntances ^^ (Tilogmed Strat Baron med et par mages tilogmed ) Uansett, paladmg på noenlunde like linje med warriors ville vært _ekstremt _ imba
nd4spd Skrevet 10. august 2005 Skrevet 10. august 2005 Jeg syntes ikke den tabarden det står "WoW" på, passer...
-jH Skrevet 10. august 2005 Skrevet 10. august 2005 Må si meg enig i at gnome warriors ikke liksom er det helt store... Og druids burde f**n meg fått tilgang til et par nye våpen! Samt at mages burde fått tilbake invis
-=Toasted=- Skrevet 10. august 2005 Skrevet 10. august 2005 gnomer. er det noe jeg hater i world of warcraft så er det gnomer. små "søte" (eller ekle i min mening) dyr som løper rundt og veiver med sverd som er 42x sin egen størrelse. bare latteren deres gir meg frysninger på ryggen. hva var det blizzard tenkte?
dimdal Skrevet 10. august 2005 Skrevet 10. august 2005 gnomer. er det noe jeg hater i world of warcraft så er det gnomer. små "søte" (eller ekle i min mening) dyr som løper rundt og veiver med sverd som er 42x sin egen størrelse. bare latteren deres gir meg frysninger på ryggen. hva var det blizzard tenkte? Kunne ikke vært mer enig! Fjern gnomes! :!:
Izor Skrevet 10. august 2005 Skrevet 10. august 2005 Også er det helt teit at ikke undeads bare kan mane fram en plague som dreper alle andre players og npcs i samme zone. Vet at det bare er kødd men må bare komentere likevel, Undead er jo på en måte "rebels" da. De har jo forlatt den gruppen med undeads som vil spre pesten. Ellers synes jeg det at det er ganske lite jeg ville ha gjort om, kanskje Stormwind for jeg bare hater stormwind av en eller annen grunn Å sist men ikke minst synes jeg at human er den kjedligste rasen. *ta på seg flamesikkert utstyr*
dimdal Skrevet 10. august 2005 Skrevet 10. august 2005 Også er det helt teit at ikke undeads bare kan mane fram en plague som dreper alle andre players og npcs i samme zone. Vet at det bare er kødd men må bare komentere likevel, Undead er jo på en måte "rebels" da. De har jo forlatt den gruppen med undeads som vil spre pesten. Ellers synes jeg det at det er ganske lite jeg ville ha gjort om, kanskje Stormwind for jeg bare hater stormwind av en eller annen grunn Å sist men ikke minst synes jeg at human er den kjedligste rasen. *ta på seg flamesikkert utstyr* Nja.. det tror jeg nok ikke stemmer at de ikke vil spre plague.. Priest har jo spellen Devouring Plague, og man har som undead endel quests i begynnelsen som omhandler spredning av plague mot menneskene. Så The Forsaken bruker fortsatt plagues til å utrydde menneskeheten.
cheeplix Skrevet 10. august 2005 Skrevet 10. august 2005 Syns det er litt rart at undead er med i the Horde da undead bare vil drepe alt. Skjønner at det ikke hadde funka på noen annen måte, men det er bare rart.
Blib Skrevet 10. august 2005 Skrevet 10. august 2005 (endret) Syns det er litt rart at undead er med i the Horde da undead bare vil drepe alt. Skjønner at det ikke hadde funka på noen annen måte, men det er bare rart. The Scourge vil drepe alt, The Forsaken vil bare overleve. Player-Undeads er forsaken. Stemmer ikke det noenlunde? Endret 10. august 2005 av Blib
Tbau5 Skrevet 10. august 2005 Skrevet 10. august 2005 (endret) Skulle vært en rasebestemt klasse til hver rase. Berserker troll f.eks. Shaman bare til orc, tauren har ingenting med det å gjøre. Gnome burde ha klasser som brukte mekaniske deler som en del av characteren p.g.a. størrelsen og fått warrior fjernet. Syns det er kjipt at alle klasser har lik kroppsbygning, orc warlock er bare det styggeste som finnes. På en måte skulle også tauren og night elf vært venner, da de har mye til felles. PS: Syns det med prester er et veldig godt eksempel på hvordan talenttreet funker. En shadow-priest blir jo da "ond", mens en heal-priest blir "hellig". Fett! Edit: Mente ikke bokstavelig talt ond, var bare ment som en kommentar til de som mente at prester ikke burde ha ting fra skyggesiden. Endret 11. august 2005 av zetor;)
Proidiv Skrevet 10. august 2005 Skrevet 10. august 2005 Og Paladins er ifølge historien bedre krigere enn warriors... *kremt* Uther ble drept av en lvl 3 undead */kremt*
Tåkefyrste Skrevet 11. august 2005 Skrevet 11. august 2005 (endret) Og Paladins er ifølge historien bedre krigere enn warriors... *kremt* Uther ble drept av en lvl 3 undead */kremt* sikkert en lvl 3 undead hero class PS: Syns det med prester er et veldig godt eksempel på hvordan talenttreet funker. En shadow-priest blir jo da "ond", mens en heal-priest blir "hellig". Fett! Hvor står det at shadowpriests blir onde?? Høres ut som du spiller på en RP server Endret 11. august 2005 av apollox
Lacim Skrevet 11. august 2005 Skrevet 11. august 2005 og at undeads ikke går som undeads i spillet, men humanoids. I utgangspunktet var undeads faktisk undead. I betaen var det slik. Undeads kunne ikke polymorphes eller feares. De kunne dog bli shackla, og paladins kunne bruke Turn Undead, Exorcism og alt det styret der mot de. Dette resulterte da i at absolutt alle horde var undead, og alle alliance var paladins. Jeg skjønner godt at dette ble endret. Jeg husker ikke helt når det ble endra, jeg tror det var i US CB, eventuelt overgangen fra US OB->Retail. Shamanens rolle synes jeg har blitt kraftig oppgradert fra hvordan den var i War3. Det begynner å bli en stund siden sist jeg spilte, men så vidt jeg husker, var de en support-class. De var elendige i melee, rimelig dårlige spells, men kraftige buffs. Så ingen shamans i mail og med skjold. Paladins burde ha hatt Far Sight, slik som de hadde i War2. At undeads har priests synes jeg også er litt merkelig. Orc og dwarf rogue passer heller ikke helt. Orc male rogue ser så tamt klumsete og feit ut, samme med dwarfs. Taurens burde kunne melkes til Ice Cold Milk, skinnes, og flås. De er jo kyr. Battlegrounds, som CTF og kommende 15-manns lootmaraton hører heller ikke hjemme.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå