Marcelo Skrevet 10. august 2005 Skrevet 10. august 2005 (endret) Hei! På programet 3D Mark05 Så er det en film av et spill så virker så ektremt bra, så jeg prøver å finne ut navnet på. Den filmen foregår inne på et skip i verdensrommet, soldater så kriger mot hverandre og en fyr på det ene laget i en ekstremt fullpakket drakt skytter ned alle på det andre laget med det våpenet han har. Jeg lurer på hva det spillet heter og om noen vett når det kommer ut??? men det viktigste er å finne ut navnet på det EDIT: Det bildet så jeg har lagt ved, tror jeg er spillet, men jeg har ennå ikke funnet ut navnet på det Endret 10. august 2005 av Marcelo
slash Skrevet 10. august 2005 Skrevet 10. august 2005 Tror nok ikke dette er et spill, heller en demo futuremark har laget kun for benchmarking, i likhet med battle for proxycon i 3dmark 03. dessverre...
Marcelo Skrevet 10. august 2005 Forfatter Skrevet 10. august 2005 Sikker på at det ikke er et spill? mener å ha lest noe om det på gamer.no men finner ikke det infoet om spillet igjen
M@R7!N Skrevet 10. august 2005 Skrevet 10. august 2005 (endret) Ja, som Aquanox i 3dmark 01 ;P (var det 3dmark, eller pcmark elno?) ,som såvidt jeg vet er et spill Edit: Men jeg er 99% sikker på at det fra 3dmark 05 ikke er fra et spill Endret 10. august 2005 av M@R7!N
Snake Eater Skrevet 11. august 2005 Skrevet 11. august 2005 Jeg har selv lett etter flere av spillene i 3D mark programmene, spesielt firefly i 2001 utgaven med jeepen med raketter. Har ikke sett 3Dmark 05 ugaven selv men på bildet ditt ser det veldig likt ut som unreal tournament 2004, nermeste du kommer i hvertfall.
Mala Skrevet 12. august 2005 Skrevet 12. august 2005 Ingen av tech demoene i 3dMark er spill, kort og greitt. Eller i 01 versjonen kunne man laste ned en crack så man kunne spille det derre jeep styret :!:
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå