Margro88 Skrevet 9. august 2005 Rapporter Del Skrevet 9. august 2005 Hei!! Jeg har planer om å kjøpe dette kortet. Har noen erfaringer med dette når det gjelder overklokking og støy? Fungerer Denne skjermkort kjøleren sammen med Dette skjermkortet? Lenke til kommentar
Ozelot Skrevet 9. august 2005 Rapporter Del Skrevet 9. august 2005 Ultimate Edition har jo en meget kurrant kjøler på allerede, så hvorfor du vil bytte den ut skjønner jeg ikke. Men over til svaret: Jeg har sett(men glemt ut hvor) at enkelte kjølere passer til X800, men ikke X800XL. Et tips kan være og sende mail til komplett og høre om de vet noe mer sikkert. Lenke til kommentar
Margro88 Skrevet 9. august 2005 Forfatter Rapporter Del Skrevet 9. august 2005 Takk for tipset!! Jeg bare lurte Lenke til kommentar
W Skrevet 9. august 2005 Rapporter Del Skrevet 9. august 2005 Jeg har planer om å kjøpe dette kortet. Har noen erfaringer med dette når det gjelder overklokking og støy? Har Ultimate edition versonen, og er jeg er veldig fornøyd med kjøleren! Den kjøler veldig bra og er veldig stille! Lenke til kommentar
Duckhunter Skrevet 9. august 2005 Rapporter Del Skrevet 9. august 2005 Det du trenger er denne. Den du linker til passer ikke x800xl... Har byttet ut kjølerene på mitt Powercolor x800xl med denne, og er strålende fornøyd!! Senker tempen med flere grader... Lenke til kommentar
moiself Skrevet 9. august 2005 Rapporter Del Skrevet 9. august 2005 (endret) Hvorfor kjøpe et ultimate edition kort når du skal kjøpe ekstra kjøler??? Kjøp heller dette:: http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=306372&cks=PRL Er det samme kortet men vifta er forskjellig, eneste forskjell til ultimate er nemlig vifta. Denne vifta passer:: http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=307927&cks=PRL Og voila du har spart 300 lapper Endret 9. august 2005 av moiself Lenke til kommentar
asdfteam Skrevet 10. august 2005 Rapporter Del Skrevet 10. august 2005 Henger meg på anbefalingen om den ATI VGA 5 Silencer. Den virker flott på X800XL, kjøler bra allerede ved 30% hastighet, og kvitter seg med den varme luften ut av pc'en. Lenke til kommentar
Margro88 Skrevet 10. august 2005 Forfatter Rapporter Del Skrevet 10. august 2005 Hvis jeg tenker riktig: 229 +2395 =2624 Lønner det seg da å kjøpe skjermkortet og ekstra kjøler hvis det blir like dyrt som Dette ?? Er det da best å ta ultimate edition eller vanlig + kjøler ?? Lenke til kommentar
moiself Skrevet 10. august 2005 Rapporter Del Skrevet 10. august 2005 Har allerede bestilt det første valget ditt!! Synes den kjøleren virker best, zalman kjøleren på ultimate kortet blåser ikke den varme luften ut av kabinettet mens det gjør artic cooling. Kjøp Artic cooling, er det beste valget Lenke til kommentar
apwr Skrevet 10. august 2005 Rapporter Del Skrevet 10. august 2005 Zalman sin kjøleløsning kjøler bedre og er stillere enn artic cooling sin løsning. Jeg vil derfor påstå at Zalman er det klart beste valget! Lenke til kommentar
Margro88 Skrevet 10. august 2005 Forfatter Rapporter Del Skrevet 10. august 2005 Siden det snart kan bli kamp om hvem som er best, så vet jeg ikke Noen flere argumenter som får meg til å velge side lettere?? Jeg syns det er viktig at den er stille da... Og seff av varmlufta blir blåst ut.. men... men Lenke til kommentar
apwr Skrevet 10. august 2005 Rapporter Del Skrevet 10. august 2005 (endret) Fakta er at Zalman sin løsning kjøler bedre og er stillere enn Artic cooling. Les tester, og se at jeg snakker sant! Endret 10. august 2005 av apwr Lenke til kommentar
oOF Skrevet 10. august 2005 Rapporter Del Skrevet 10. august 2005 Zalman kjølerren er absolutt å anbefale, da den lager svært lite støy på laveste hastighet og du trenger ikke bruke den høyeste hastigheten. Lenke til kommentar
Margro88 Skrevet 10. august 2005 Forfatter Rapporter Del Skrevet 10. august 2005 Har du noen link til tester?? Lenke til kommentar
apwr Skrevet 10. august 2005 Rapporter Del Skrevet 10. august 2005 Har du noen link til tester?? Hørt om "Google" før? Lenke til kommentar
Margro88 Skrevet 10. august 2005 Forfatter Rapporter Del Skrevet 10. august 2005 Nei aldri, hva er det!! hehe Lenke til kommentar
Ozelot Skrevet 10. august 2005 Rapporter Del Skrevet 10. august 2005 (endret) Det trådstarter ønsker er: Jeg syns det er viktig at den er stille da... Og seff av varmlufta blir blåst ut.. men... men Vil tro begge kjølerne er stille, men bare en av dem sender den varme luften ut av kabinettet. Da blir det den andre kjøleren. Endret 10. august 2005 av Ozelot Lenke til kommentar
marius90 Skrevet 10. august 2005 Rapporter Del Skrevet 10. august 2005 hvis du ikke har kjøpt kortet allerede, så er det kanskje lurt å vente litt, og heller kjøpe et 6800 ultra kort, leste her at de snart går ned i pris, da vil det bli like dyrt som det x800xl kortet (tror jeg da) Lenke til kommentar
W Skrevet 10. august 2005 Rapporter Del Skrevet 10. august 2005 Hvis du kjøper kortet med zalman-vifta, så gjelder fortsatt garantien + at du har en god kjøler. Velger du den uten zalman-vifta og kjøper en annen kjøler, forsvinner garantien, men du har fortsatt en god kjøler. Lenke til kommentar
Margro88 Skrevet 11. august 2005 Forfatter Rapporter Del Skrevet 11. august 2005 Jeg ønsker helst Radeon Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå