ToLi Skrevet 9. august 2005 Skrevet 9. august 2005 (endret) Noen som har prøvd den osx modderen til xp her? den ser ganske så stilig ut syns jeg. Finnes en annen funksjon med et annet prog som gjør at man kan se alle åpne vinduer som mini vinduer, bare ved et taste trykk. Finnes her. Endret 9. august 2005 av ToLi
Ṱormod Skrevet 9. august 2005 Skrevet 9. august 2005 Brukte det i en god stund. Ble veldig fornøyd med det; enkelt å sette opp og enkelt å avinstallere. Den gjør pcen din om til en OS X med stil. Denne er gjennomført og ikke som andre jalla OS-X themer. Den bytter ut bootscreen, lyder, logon; Kort og godt ALT. Anbefaler at du prøver den
ToLi Skrevet 9. august 2005 Forfatter Skrevet 9. august 2005 hvor laster man ned? finner ikke jeg Man finner det vel inne på den siden her: http://osx.portraitofakite.com/logon.htm
ToLi Skrevet 10. august 2005 Forfatter Skrevet 10. august 2005 hehe.. Men det er verd og prøve. Det ser helt nydelig ut (særlig hvis man liker mac designet da ). Det virker som et hvilket som helst windowx theme. Så det er bare og bytte under skjerm instillingene.
LaStrada Skrevet 10. august 2005 Skrevet 10. august 2005 (endret) Beste OS X theme til windows jeg har testa! Kjører det på laptopen min nå, og den kjører på maks 350 mhz på batteri sånn jeg har det nå, og det hakker ikke i det hele tatt! Alle andre OS X themes jeg har testet før har gjort dette. Noen som vet om et bra program som gjør at man kan teste menyen til OS X, den fancy greia nederst? Har hatt en versjon, men den var bare teit.. Edit: Fulgte jo med noen... *teste de* Edit2: Merker ytelsen ble dårlgere med flere aplikasjoner åpne samtidig (fortsatt maks 350mhz) Endret 10. august 2005 av LaStrada
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå