Gå til innhold

Amobil.no: testene faller bort


Anbefalte innlegg

La meg først få si at jeg stort sett er veldig begeistret for siden deres. For de av oss som er smått manisk opptatt av våre tekniske duppeditter uten å ha penger nok til å gjøre for mange feilkjøp, er grundige tester gull verdt. :D

 

Sidene deres er av og til temmelig trege å navigere i; men det kan jo være dere bare har for stor trafikk, og det kan man jo ikke akkurat klandre dere for...

 

Men når jeg går inn på testsiden deres på mobiltelefoner nå, går ikke lista lenger enn til et stykke ned i nokia-modellene (virker som de svære bildene tar opp plassen eller noe), og det burde dere jo se å fikse!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Heisann

 

Når serveren sliter hender det at den stopper opp før hele listen med tester er servert. Har du det samme problemet nå på kvelden?

 

Vi kommer til å bevege oss over til en mer strømlinjeformet servermodell mot slutten av måneden, der vi forhåpentligvis burde eliminere alle slike problemer som dette.

 

Ellers takk for tilbakemeldinger. :)

Lenke til kommentar

Har et annet spørsmål når det gjelder testsidene:

 

Endrer dere resultatet (terningskast) til en telefon når det kommer nye ut på markedet?? :ermm:

 

Mener å ha sett enkelte telefoner med høyere score tidligere, som nå har fått lavere siden nye modeller har blitt lansert.

 

Mvh. Olemot

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...