Gå til innhold

Tips til mobil med bra batteritid


Anbefalte innlegg

Jeg havnet nylig på havet med min høyt elskede Nokia 6310 i lomma, så nå må jeg pent kjøpe meg ny. Men i løpet av de ~3 år jeg har hatt 6310'en har det skjedd mye med mobil markedet... Og ikke alt er ting som jeg er begeistret for. Har lest meg blind på tester og brukererfaringer her på amobil, men det virker som om alle produsentene har glemt at det faktisk er positivt med en telefon som har bra batteri! (i alle fall til under 4000 kr.)

 

Driver å snuser litt på Nokia 6101 og SE K700i. Men såklart er begge disse utstyrt med en saftig fargeskjerm som sluker strøm, så batteritiden blir deretter.

 

Så er det noen som kan komme med noen gode råd til meg? Bryr meg strengt tatt kun om to ting: Kvalitet og batterilevetid. Vel, og så vil jeg helst ikke betale mye over 2.000 kr. ;) Er de to kandidatene jeg har sett på de beste alternativene jeg har i dagens marked? Er ikke videre glad over at aå godt som alle telefoner har kamera, radio og MP3 muligheter. Selv om dette har en viss nytteverdi, betyr desverre også at det er langt mer teknologi innvolvert, og mye mer som kan gå galt. Kanskje jeg bare skulle ha kjøpt meg en 6310i på QXL...

Endret av squabbish
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...