Solsviken Skrevet 9. august 2005 Skrevet 9. august 2005 Kan noen lage en macro til meg som gjør følgende: Noen Whisprer til meg følgende [NICK] whisprers: Shield Så gir jeg vedkommende automatisk shield ... Er denne macroen mulig ?
shabador Skrevet 9. august 2005 Skrevet 9. august 2005 Dette er vel muligens det du ser etter? http://www.curse-gaming.com/mod.php?addid=463
Solsviken Skrevet 9. august 2005 Forfatter Skrevet 9. august 2005 TAKK !!!! Var jo akkurat det jeg var på jakt etter :D
anon12234 Skrevet 9. august 2005 Skrevet 9. august 2005 vil ikke anbefale en slik macro hvor andre kan kontrollere dine spells. du klaarer ikke å holde kontroll på mamaen din....
jevel Skrevet 9. august 2005 Skrevet 9. august 2005 vil ikke anbefale en slik macro hvor andre kan kontrollere dine spells. du klaarer ikke å holde kontroll på mamaen din.... You better control your mama, nigger! .... Utrolig festlig skriveleif for en som er litt morgentrøtt. -KJ
.V. Skrevet 9. august 2005 Skrevet 9. august 2005 Det skjer ikke automatisk. Tralala whispers: buffz0rz! Da havner tralala på en liste og alt du trenger å gjøre er å trykke på en knapp for å buffz0re.
anon12234 Skrevet 9. august 2005 Skrevet 9. august 2005 vil ikke anbefale en slik macro hvor andre kan kontrollere dine spells. du klaarer ikke å holde kontroll på manaen din.... You better control your mama, nigger! .... Utrolig festlig skriveleif for en som er litt morgentrøtt. -KJ hehe, fixed nå
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå