Singh tha king Skrevet 8. august 2005 Skrevet 8. august 2005 fikk sånn crashed greie i min forrige dc++ (gamel versjon) så jeg har nå lastet dc++ på nytt, men det kommer ikke opp noe hubber. tror jeg må ha en hublist greie eller no... denne funker ikke: www.hublist.org/publichublist.xml.bz2 noen andre? jeg har lastet ned dc++ også kom det på noe greie fra norton antvirus om jeg skulle blokke dc++ og jeg gjorde med uhell "ja". er det noen måter å få den til å bli "nei" ??? takk for svar!
Singh tha king Skrevet 8. august 2005 Forfatter Skrevet 8. august 2005 jeg vet dere kan det! kom igjen!
wil Skrevet 8. august 2005 Skrevet 8. august 2005 hvis det er Norton Antivirus du har så vil ikke den blokkere noe som helst. eneste den gjør er å beskytte deg mot virus. Norton Internet Security derimot er en Brannmur som beskytter deg mot hackere og sånn, og blant annet kan tillate/blokkere program om du vil. Ja du får spørsmål om enkelte programmer som vil gå på nett. uannsett, her er løsningen: dobbelklikk på Norton Internet Security ikonet->Personal Firewall->Configure->Program. bla det ned til dc++ og velg permit all. denne står sikkert på block all. sett denne til permit istede så vil det nok funke fint Lykke til.
Singh tha king Skrevet 8. august 2005 Forfatter Skrevet 8. august 2005 tusen takk skal du ha! det var akkurat det som skulle til! wil er bare best
SimDaDim Skrevet 9. august 2005 Skrevet 9. august 2005 Kan også lønne seg å lese om hvordan man blir aktive på DC. Da får man mange flere treff når man søker, og bedre hastigheter når man laster ned
Singh tha king Skrevet 9. august 2005 Forfatter Skrevet 9. august 2005 skal prøve det! takk for info'en.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå