Campari Skrevet 9. august 2005 Skrevet 9. august 2005 [[-[-_-]-]] Kunne ikke brydd meg mindre... Kina har godt av det foresten. Se på alle kineserene som dedikerer livet sitt 100 % til et spill. Stakkers folk... Edit: Leif Johnny Ja, for å generalisere alle kinesere er jo rettferdig.
exmx Skrevet 9. august 2005 Skrevet 9. august 2005 [[-[-_-]-]] Kunne ikke brydd meg mindre... Kina har godt av det foresten. Se på alle kineserene som dedikerer livet sitt 100 % til et spill. Stakkers folk... Edit: Leif Johnny Ja, for å generalisere alle kinesere er jo rettferdig. ja ikke sant?
Hr. Jenssen Skrevet 9. august 2005 Skrevet 9. august 2005 [[-[-_-]-]] Kunne ikke brydd meg mindre... Kina har godt av det foresten. Se på alle kineserene som dedikerer livet sitt 100 % til et spill. Stakkers folk... Edit: Leif Johnny Ja, for å generalisere alle kinesere er jo rettferdig. ja ikke sant? Nei egentlig ikke.
morningstar665 Skrevet 10. august 2005 Skrevet 10. august 2005 N, Sony og Microsoft selger konsoller som varmt hvetebrød der hvertfall. Spillutviklere er det litt verre med.
Hr. Jenssen Skrevet 10. august 2005 Skrevet 10. august 2005 Men det er MMO's de er verst på. Har lest tilfeller hvor folk har gått løs på hverandre i skikkelig seriøse slagsmål på grunn av items som har blitt stjålet (etc.) i div. MMO.
Arne_F Skrevet 10. august 2005 Skrevet 10. august 2005 Glemte å legge til dette: I tillegg til dette skal Kina innføre timing-mekanismer som automatisk frakobler brukere som har spilt et visst antall timer. Dette syns jeg bare høres dummere og dummere ut. tja, da slipper de kanskje tilfeller som dette: http://forum.hardware.no/index.php?showtopic=454508 edit: Tviler på at de slipper sånne tilfeller, men det vil nok bli færre av dem. @ MeTa][iC: Det har også vært drap pga. folk har lurt hverandre med salg av items.
MrLee Skrevet 10. august 2005 Skrevet 10. august 2005 (endret) skreiv "kanskje" uansett. at umyndige kinesere ikke får spille voldelige spill er vel ikke akkurat noe særlig forskjell på å sette 18års grense på voldelige spill? Litt mer handlingskraftig enn vi er vant med her i verden, men de gjør iallefall noe...her i verden saksøker man bare ditt og datt når guttebassen dreper X antall folk og skylder på spill... (ok, litt lengre vestover i verden da..) Endret 10. august 2005 av MrLee
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå