Gå til innhold

Bråker siemens-vibratorene fortsatt like innmari?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Den nye Siemens C75 så jo kul ut, men jeg har hørt fra folk som har hatt siemens før at vibratorene deres durer så høyt at man like gjerne kunne skrudd på en ringelyd. Noen som har erfaring med dette?

hehe, evnet virket litt grovt :p men jeg ihvertfall aldri hatt noen problemer med det, hvilken mobil var det du hadde hatt???

 

eneste merket jeg har hatt det problemet har vært motorola, sikker på at det ikke var de du sikta til :hmm:

Endret av warpig
Lenke til kommentar

:hmm:

Ganske sikker på at det var Siemens, ja, men akkurat hvilken... En av de halvfancy, lignet S65, kan ha vært den, får spørre ham neste gang jeg ser ham.

 

Og jeg hørte da vitterlig at den durte som et treskeverk hver gang noen ringte ham i en forelesning...

Lenke til kommentar
:hmm:

Ganske sikker på at det var Siemens, ja, men akkurat hvilken... En av de halvfancy, lignet S65, kan ha vært den, får spørre ham neste gang jeg ser ham.

 

Og jeg hørte da vitterlig at den durte som et treskeverk hver gang noen ringte ham i en forelesning...

hmm, det har jeg alldri hørt om før........ :hmm:

 

men jeg hadde alldri noen problemer med det på s65........

Endret av warpig
Lenke til kommentar
Innbilte meg at jeg hadde lest på nett et sted at det gjaldt de fleste siemens-telefoner, men finner ikke noe når jeg googler det. Hvis jeg tar feil er jo det bra, én grunn mindre til ikke å kjøpe en C65 :roll:

Du har helt rett. Det er poengert i amobils test av S65:

Noe vi ikke er fullt så fornøyd med er vibratoren. Den er kraftig nok til at den kan kjennes gjennom både klær og ransler, men til gjengjeld bråker den som et middels buekorps-orkester. Skal telefonen være helt lydløs må du altså skru av -både- vibratoren og ringetonene. Og da er man jo like langt.

Selv har jeg erfart at Siemens ST55 eller ST60 var veldig bråkete.

Lenke til kommentar
Innbilte meg at jeg hadde lest på nett et sted at det gjaldt de fleste siemens-telefoner, men finner ikke noe når jeg googler det. Hvis jeg tar feil er jo det bra, én grunn mindre til ikke å kjøpe en C65  :roll:

Du har helt rett. Det er poengert i amobils test av S65:

Noe vi ikke er fullt så fornøyd med er vibratoren. Den er kraftig nok til at den kan kjennes gjennom både klær og ransler, men til gjengjeld bråker den som et middels buekorps-orkester. Skal telefonen være helt lydløs må du altså skru av -både- vibratoren og ringetonene. Og da er man jo like langt.

Selv har jeg erfart at Siemens ST55 eller ST60 var veldig bråkete.

jeg syntes det ikke var noe udsedvanlig høyt støy nivå på vibratoren på s65........ men kan være det var en feil med mobilen jeg hadde, og det skulle egentlig ha vært det

Lenke til kommentar

Hvis du faktisk kan velge vibrasjonsstyrke er jo det bare dritfett! :dribble: Har ofte lurt på hvorfor man ikke har kunnet det på nokia'ene jeg har hatt. Er det standard på nye siemenstelefoner, eller er det bare sånne symbian-klumper eller noe som har det?

Lenke til kommentar
Det har vært standard på alle Siemens-mobiler i flere år allerede ;)

 

(unntakene er ST55/ST60 osv som ikke er produsert av Siemens)

Med andre ord kan man gjøre det med S65 også? Men dette virker jo bare inn på vibrasjonstakten, hva med lyden når telefonen vibrerer?

 

Humbro: det er ikke vibrasjonsstyrken du kan stille på, det er takten.

Lenke til kommentar

Aaah... var jo litt for godt til å være sant :hrm:

 

molna: Poenget er at hvis vibratoren "bråker som et buekorps" så gjør det ikke no særlig forskjell hvilken takt den bråker i -- da forstyrrer man alle rundt seg uansett, og kunne like gjerne satt på ringelyden.

Lenke til kommentar

Broren min har en Siemens, og når han får melding tidlig om morran durer det sånn i hylla hans at han vekker hele huset. :!:

 

Og når den ligger på stuebordet er det nesten sånn at bordet beveger seg :omg:

 

Det at dekselet er av plast gjør ikke akkurat lyden noe bedre :p

Lenke til kommentar
S65 også ja selvsagt.

 

Lyden? Ikke helt sikker på hva du mener.

Ringetonene spiller selv om vibreringen er aktiv ja.

hehe...Ser at jeg kunne forklart litt bedre ja :)

 

Humbro sier det slik jeg mente det.

 

Hippie-Erlend: Når telefonen vibrerer på et hard underlag er det ganske klart at den vil bråke. Jeg har for øyeblikket en crappy SonyE som bråker noe infernalsk når den ligger på et bord/gulv osv. Den er også av plast som de aller fleste andre telefoner. Når jeg har den i lomma er det likevel ikke alltid jeg kjenner den.

 

Molna: Er det samme vibrator i 65 og 75 serien?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...