Goscinny Skrevet 7. august 2005 Skrevet 7. august 2005 Jeg har lasta ned og installert Samurize. Jeg har blitt fortalt at programmet skal vise TV-programmene som går i nåtid. Jeg skjønner imidlertid ikke noe av det. Det ligger bare et icon i system Tray (se bildet under). Lurte på om noen hadde peiling og kunne hjelpe meg litt?
Goscinny Skrevet 8. august 2005 Forfatter Skrevet 8. august 2005 (endret) du må nedlaste egen plugins for norsk tv først. Hvor? EDIT: Finner noe på samurize.com, men ikke noen norske. Noen som har den? Endret 8. august 2005 av Goscinny
Ṱormod Skrevet 8. august 2005 Skrevet 8. august 2005 Søk på NorskTV på samurize sin configdatabase. Da finner du den. Så bruker du Import/export-tool til å åpne .sam filen du får. Så bruker du samurize-klienten til å laste configen (Load config og trykk på norsktv.ini. Vips så har du NorskTV
Goscinny Skrevet 8. august 2005 Forfatter Skrevet 8. august 2005 Søk på NorskTV på samurize sin configdatabase. Da finner du den. Så bruker du Import/export-tool til å åpne .sam filen du får. Så bruker du samurize-klienten til å laste configen (Load config og trykk på norsktv.ini. Vips så har du NorskTV HAr fått åpnet den og greier, men dette virker ikke
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå