Gå til innhold

(løsning funne)


Evleos

Anbefalte innlegg

Ok, nå har jeg gått lei av å bruke Fast Stream sitt http/ftp server programm. Det funker helt fint til sitt bruk, men det er ikke kompatibelt med php/mysql og hva nå disse tingene heter.

 

Jeg er ute etter å sette opp en webserver (helst i vanlig noob win xp) som kan kjøre diverse forum pakker, som Simple Machine Forum. Jeg mister totalt grepet med en gang fine vinduer med ”ok” på blir erstattet med filer fulle av tall....

 

Enkelt og greit er jeg ute etter en nybegynner how to for å sette opp f.eks Apache/o.l sammen med tilleggs programvare som trengst...

 

 

En annen ting;

 

Er Windows Server 2003 + IIS enkelt å sette opp?

 

Takker for alle svar!

Endret av lithium
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

For det første, du bør gjøre noe med tittelen, den sier ingen ting om problemet ditt.

 

Apache med PHP etc er en del modifisering i tekstfiler, men det er mulig at det har kommet et og annet verktøy som kan lette denne prosessen.

 

Windows Server 2003 og IIS er jo enkelt å sette opp, men spørsmålet er hvor mye tid du har til rådighet til å sette deg inn i hvordan ting fungerer, slik at du kan få en sikker og stabil løsning. Det samme gjelder for Apache.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...