Gå til innhold

Skal kjøpe ny telefon: W800 eller K750i


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Mobilene er helt like, bortsett fra programvaren, headsettet som følger med og minnekortet som følger med. K750i er også endel billigere.

 

Om du ikke trenger stort minnekort, flightmodus og bedre headsett er det ingen grunn til å kjøpe W800i fremfor K750i.

der har du rett... :w00t: k750i 4 ever

Endret av benkizz
Lenke til kommentar
Om du ikke trenger stort minnekort, flightmodus og bedre headsett er det ingen grunn til å kjøpe W800i fremfor K750i.

Min beste grunn til å kjøpe W800i foran K750i er at dama har K750i og vi da slipper problemer med at vi tar feil.

Jeg synes også at W800i er mye friskere i fargene enn den litt kjedelige K750i.

 

Men du tenker kanskje ikke på hvordan telefonen ser ut? :)

Lenke til kommentar
Men du tenker kanskje ikke på hvordan telefonen ser ut? :)

Nei, gjør i bunn og grunn ikke det. Og om jeg hadde tenkt på det hadde jeg likevel anbefalt K750i, da jeg synes den er mye finere. Beviser bare at folk har ulik smak på dette området :)

 

Det du sier om å ikke forveksle mobilen er jo et godt poeng. Hvis man vil skille seg litt ut er W800i mye bedre enn K750i, i hvert fall i starten, siden så mange allerede har K750i.

Lenke til kommentar
Det du sier om å ikke forveksle mobilen er jo et godt poeng. Hvis man vil skille seg litt ut er W800i mye bedre enn K750i, i hvert fall i starten, siden så mange allerede har K750i.

Helt enig.

Enormt mange som har fått K750i nå.Dette må være desidert mest solgte her i landet nå for tiden?

 

Jeg har heller ikke noe MP3-spiller,slik at MP3-delen er noe jeg ønsker meg.Hun har iPod og driter i den delen av telefonen.

Lenke til kommentar
Helt enig.

Enormt mange som har fått K750i nå.Dette må være desidert mest solgte her i landet nå for tiden?

Om det er den mest solgte mobilen vet jeg ikke, men det er ikke usannsynlig det. SE gjør det, som alltid, veldig sterkt i Norge, i motsetning til på verdensbasis. En liten pekepinn på hvordan de gjør det i Norge er Dangaard sin oversikt over utsendte mobiler forige uke:

omsetning.png

Endret av arehei
Lenke til kommentar

Er det slik å forstå at spekk'en på disse to er relativt lik?

 

Prismessig er de nokså like, dersom man ønsker å oppgradere k750i til 512 mb (noe jeg hadde tenkt hvis jeg skulle kjøpe k750i) da blir jo prisen tilnærmet lik....

 

hmm..

 

edit: noen som vet hvordan linsene på disse telefonene er (sammenligne med hverandre og andre telefoner)?

Endret av olona
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...