Gå til innhold

Spiller du EvE online? Da kan vi jo treffes.

Anbefalte innlegg

Skrevet
Spiller litt fra tid til annen, nicket er Bellerophon1. Holder meg stort sett i trygge områder, har ikke all verdens med penger, så det frister ikke å miste min Armageddon helt enda. ;) Har akkurat lært meg Mining Barge 5, så nå må jeg prøve å spare opp nok penger til å få kjøpt en Large Mining Barge. Er ikke så fryktelig aktiv, så ting tar tid. Litt i overkant av 6 mill skillpoints nå.

hæ ikke mere sp? karakteren er jo godt over 1 år gammel

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Spiller litt fra tid til annen, nicket er Bellerophon1. Holder meg stort sett i trygge områder, har ikke all verdens med penger, så det frister ikke å miste min Armageddon helt enda. ;) Har akkurat lært meg Mining Barge 5, så nå må jeg prøve å spare opp nok penger til å få kjøpt en Large Mining Barge. Er ikke så fryktelig aktiv, så ting tar tid. Litt i overkant av 6 mill skillpoints nå.

hæ ikke mere sp? karakteren er jo godt over 1 år gammel

At kontoen er et år gammel betyr ikke at jeg har vært aktiv i et år. ;) Jobber med Galente Industrial 5 nå, tar tiiid. :) Har satset mest på mining så langt i grunn. Har litt annet småtteri for å i det hele tatt kunne utstyre BS-et med noe fornuftig (Large Energy Turret 3 etc), men trenger uansett mer penger før jeg tør risikere å miste noe.

Når det gjelder å hode seg unna Battleships til man har noen millioner skillpoints så vet jeg ikke helt, noen av dem er veldig fine å mine i, slik at man kan skrape sammen penger til andre skip og utstyr fortere. Nå har det riktig nok kommet Mining Barges siden jeg kjøpte mitt BS, men de koster jo en del de også.

Skrevet

når det er snakk om Mining Barges har de en mega svakhet. De har lite våpen å forsvare seg med. Å den 100m3 plassen til droner, er ikke akkurat mye.

Men med en Mining Barge med 3 stk Strip Miner I, så miner du like mye som 2 Apocolypse skip ville gjort til sammen.

PS: drone kapasiteten, og drone størrelser ble alle delt med 10 for ikke så veldig lenge siden. Så om du ble skremt av 100m3 så er jo egentlig det reele tallet 1000, for de som er vandt med den gamle versjonen av spillet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...