Hr. Jenssen Skrevet 7. august 2005 Skrevet 7. august 2005 (endret) Jeg bestilte her om dagen Rainbow Six (3): Raven Shield Gold (inkluderer en patch-CD og utvidelsen, Athena Sword) fra CDON. Jeg fikk det for noen dager siden, men siden jeg holder på med så mange andre spill for tiden, ventet jeg litt. Nå har jeg nettopp fått lest ferdig boka igjen (vanedannende bok), så jeg fikk litt sånn Rainbow-feel og simeplthen MÅTTE installere spillet. Alt annet ble dyttet nedover på prioritetslista. Da jeg installerte det i går, så alt ut til å funke. Det var ikke før jeg var ferdig med å installere Raven Shield, oppdatere det fullt ut (1.60), installere Athena Sword, oppdatere det fult ut (1.10), laste ned den splitter nye, GRATIS-utvidelsen Iron Wrath og installert den, at jeg starta opp spillet. Når dere ser den lista med spill og oppdateringer som skulle installeres, kan dere se for dere hvor lang tid det tok. I tillegg måtte jeg laste ned hele Iron Wrath (ca. 700MB tror jeg) og få den installert. Da kan dere tro hva jeg følte når jeg først prøvde å starte opp Rainbow, for så å få opp denne blåskjermen hvor det sto masse vissvass, deriblant "Dumping av fysisk minne...". Etter at denne skjermen har vist seg i 1-2 sekund(er), restarter PCen seg. Jeg vet hva "Dumping"-meldingen ofte er forårsaket av. Det kan være både minne, harddisk og skjermkort (muligens mer) som er problemet da. Har hatt dette problemet før, med annen hardware. Den eneste forskjellen er at jeg KUN får denne erroren på Rainbow Six, og absolutt ALDRI ellers. Ergo må det vel være spillet det er noe feil med (evt. noe med spillet som reagerer med hardware'n min), og ikke bare min hardware? Som jeg sa er det BARE RS3 som har dette problemet på PCen min. Jeg har prøvd å starte Rainbow Six flere ganger, og hver gang restarter PCen seg. Har til og med prøvd å starte opp Athena Sword og Iron Wrath, men jeg får akkurat samme resultat. Det frister meg å avinstallere hele greia og installere spillet på nytt, men om noen vet om en annen måte, så hadde det vært fint å få høre denne. Hjelpefulle svar er hjertelig velkommen. EDIT: Endret topic til noe mer beskrivende. EDIT2: Jeg bestemte meg for å avinstallere alt som har med RS3 å gjøre på PCen min, for så å installere dem og prøve dem èn etter èn for å finne problemet. Jeg kom ikke så langt. Jeg installerte selve Raven Shield først (naturlig vis). Det funka helt fint. Ingen problemer. Så, når jeg installerte 1.60 patchen, det var DA jeg fikk dette "dumping av fysisk minne"-problemet. Dette er veldig irriterende, da jeg ikke kan installere noen av de gamlere patchene (1.50, o.l.), siden jeg MÅ ha 1.60 installert for å i det hele tatt få installert Athena Sword og Iron Wrath. Noen som vet hva som kan gjøres? Endret 7. august 2005 av MeTa][iC
Hr. Jenssen Skrevet 8. august 2005 Forfatter Skrevet 8. august 2005 Jeg bumpeti-bumper denne. Vet at det ikek har gått fem dager, men fem dager er så lenge. Vil spille spillet nå!
Zodux Skrevet 11. august 2005 Skrevet 11. august 2005 (endret) Jeg hadde det samme problemet. Jeg fant ut etter mange timer med prøving og frustrasjon at det var noe rart med skjermdriveren min. Prøv å reinstallere skjermdriverne dine. EDIT: Jeg fikk ikke med meg at problemet kom med expansions. Beklager. Men det er vel kanskje fortsatt verdt et forsøk? Da får du oppdatert driverne i samme slengen også. Endret 11. august 2005 av Zodux
Hr. Jenssen Skrevet 11. august 2005 Forfatter Skrevet 11. august 2005 (endret) Nei, problemet kom ikke med utvidelsene. Problemet kom da jeg oppdaterte spillet med 1.60 patchen (som jeg må ha installert for å få utvidelsene til å funke). Driveren min tror jeg også at det er noe med, men jeg har nettopp installert 77.72, og jeg har enda problemer. Før hadde jeg 77.30. Det eneste jeg får gjøre er vel å vente til neste Forceware driver kommer ut da. BTW: Testet spillet på fattern's Laptop. Funka som smurt der. Selv når jeg hadde lasta ned og installert alle patchene og den nyeste gratis-utvidelsen. Den PCen har Radeon-kort. Endret 11. august 2005 av MeTa][iC
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå