HolgerL Skrevet 7. august 2005 Skrevet 7. august 2005 Jeg dømmer IKKE alle warriors nå, men en skremmende stor del av denne gruppen er totalt idioter, og forstår ikke hvordan man bør samarbeide om å ta fiendene. Idioter finnes i de fleste karakterklasser, men de er overrepresentert blant warriors. De rusher før magifolkene får tilbake energien sin. De angriper fiendeflokker alene. De bruker ikke armoren sin som skjold for magifolkene, men bare for seg selv. Mange følger ikke instrukser, og tenker ikke taktisk eller strategisk. Grunnen til dette er nok at unge/dumme spillere ofte synes krigerklassen er den mest attraktive/tøffe. I tillegg har ikke folk som bare har spilt warrior erfaring med hvordan det er å være ikke-warrior. De er vant med å stå fremst alene og slåss, og det tar tid for dem å forstå hvor mye de andre spillerne tåler, og ikke minst at fiendene sniker seg rundt og angriper healere og magifolk.
danilovic Skrevet 7. august 2005 Skrevet 7. august 2005 Jepp, enig, men jeg synes ikke det er så mange. Dog, når det er retarder i party, er det alltid warriors det er snakk om . :---)
Mapster Skrevet 7. august 2005 Skrevet 7. august 2005 Er helt enig med deg der! De er overrepresentert i warrior klassen! Men så er det de få som faktisk kan spille spillet også, de må vi ikke glemme.
Kevlar Skrevet 7. august 2005 Skrevet 7. august 2005 Warriors er bajs. Siden det er 50% warriors i GW, sier det seg selv at det er flere idioter som er warriors enn noen annen klasse
storken Skrevet 7. august 2005 Skrevet 7. august 2005 skal være litt enig med deg men sier du ifra??? jeg (warrior necro) og en annen elementalist monk dro altheas ashes for oss selv. hadde et kjempe samarbeid der han først sendte masse spell og jeg som beskyttet han når charrene kom mens han livet meg opp. etterpå dro jeg igang animate dead og fikk slike dødningskarer og så varre pån igjenn! (etter at vi hadde fylt liv og energy seff)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå