Gå til innhold

+22 int enchant


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Ville tatt mats + 100-250g

må levere 2400 dark iron ore, som har en verdi på ca 2500 - 3000g , uansett en ekslusiv vare som du uansett ikke kommer selge mye av

Er ikke det litt stiv pris? tok først 20g, men fant ut at det var litt lite :p

 

(Bruke ca 6000 dark iron ore jeg og er nå på 9000/21000 til exalted :p)

 

Tok 90g til noen, tok 300g for en uten mats, tok 200g til en annen uten mats :p

 

Vær så snill og hjep meg her :p

Lenke til kommentar
På min server er det bare én horde spiller som har den, men alikevel gratis med materialer.

JEg gir gratis til guild, men etter å ha brukt 6009g på å få den, så ville du også hatt litt tilbake :)

 

Ser ut til at folka på min server vil ha den for 90g+mats så jeg får vel litt tilbake da. Jeg er eneste alliance på serveren som kan det.

Lenke til kommentar
På min server er det bare én horde spiller som har den, men alikevel gratis med materialer.

JEg gir gratis til guild, men etter å ha brukt 6009g på å få den, så ville du også hatt litt tilbake :)

 

Ser ut til at folka på min server vil ha den for 90g+mats så jeg får vel litt tilbake da. Jeg er eneste alliance på serveren som kan det.

hadde startet på 200g + mats ^^ som sagt ... du har brukt nesten 6000 g og er eneste

Lenke til kommentar
vel, samme hvor mye du brukte på det selv så synes jeg det er gjerrig å ta 200g for å trykke "create" (eller enchant)

 

Ta 2g for din tid, og heller ta 2-300g (eller hvor mye det er verdt) når du må stå for ingrediensene selv.

Vel, har jo kanskje brukte 15 /played dager elns for å få den da, så det vel litt mer enn bare "create" som går i den prisen, men man må jo ikke om man ikke vil ha :)

Lenke til kommentar

Hvis jeg går i en butikk for å kjøpe en banan, så driter jeg vel i om han som plukka den måtte krabbe over Galdhøpiggen, svømme gjennom Mjøsa på langs, og rulle i en spikertønne utafor Niagarafossen mens han tviholdt på banana for at jeg skulle få kjøpt den. Så lenge konkurrentene selger billigere, kan det være det samme for meg hva du har gjort for å skaffe den enchanten.

 

Antar at ikke andre selger den for 2g heller men.. det var litt underpriset synes jeg..

Lenke til kommentar

alle må jo gjøre akkurat det samme. Når han har gjrt en stor jobb får å skaffe denne enchanten bør han jo få igjen litt for strevet. Og bananer har vel ikke noe med dette og gjøre. En banan finnes det tusenvis av, denne enchanten finnes det etter som jeg har forstått bare en av.

Lenke til kommentar
alle må jo gjøre akkurat det samme. Når han har gjrt en stor jobb får å skaffe denne enchanten bør han jo få igjen litt for strevet. Og bananer har vel ikke noe med dette og gjøre. En banan finnes det tusenvis av, denne enchanten finnes det etter som jeg har forstått bare en av.

"Så lenge konkurrentene selger billigere, kan det være det samme for meg hva du har gjort for å skaffe den enchanten." .... poenget...?

 

Du vet hva et poeng er? Du trodde virkelig ikke at jeg direkte sammenlignet bananer og en enchant i et MMO?

Lenke til kommentar
Du vet hva et poeng er? Du trodde virkelig ikke at jeg direkte sammenlignet bananer og en enchant i et MMO?

Tror han gjorde det samme :p 1000vis av bananer.. I motsetning til trøfler, noe denne enchanten er.. vel, litt mer sjelden en det også.. Foreløpelig er det ingen konkurrenter :)

 

Uansett, folk er villige og uten at jeg ber om det, legger de 90g + materialer i trade med meg, ryktet spredde seg fort og har i dag tjent 1300g ca :p

Endret av eckmann
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...