Gå til innhold

Lage en "Gamingprofil" på pcen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har forholdsvis grei HW:

XFX G6600GT

MSI K8N S939, AMD ATHLON 64 3200+

IDE 120 GB WD 7200RPM 8MB Cache

512MB PC3200 Minne

Men likevel plages jeg av fps drops i f.eks HL2, Jeg er da inntressert i å lage meg en gaming profil som jeg kan gå inn på der windows er optimalisert for gaming.

Hvordan lager jeg en slik profil, og evt. hvilke programmer er greie å bruke til denne jobben?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Powerstrip.? er ikke det man bruker for å få alle dem mørke stedene på cs mapa til og bli helt lyse??

isåfall om det er det. SKAM SKAM.. skal det være mørkt så skal det være mørkt.

use the game as its made. dont installl any addons.

Skrevet

Ja! Du lager rett å slett bare en ny brukerkonto for "gaming" der du har minimalt i oppstart. Kun det du trenger. X-fire. Kanskje AV osv.

Også kan du deaktivere alt av visuelle effekter.

Også kanskje fjerne skrivebordsbakgrunn hvis du vil. Sparer kanskje 2-3 MB RAM på det. hehe.. :!:

Funker fint med forskjellige brukerkontoer til forskjellig bruk. Det hele blir lissom mer ryddig da.

Men det optimale er vel å ha en egen dedikert gaming pc.

Det blir neste prioritet hos meg. :D

Skrevet

Powerstrip har utrolig mange funksjoner, du kan styre ALT av 3d-greier som automatisk loades når du starter spillet. Det kan blant annet brukes til å øke gamma som de fleste cs spiller bruker den til men kan også skifte på ALT av 3d innstillinger.

Skrevet
Powerstrip.? er ikke det man bruker for å få alle dem mørke stedene på cs mapa til og bli helt lyse??

Haha, nå har jeg hørt det også! :!:

Powerstrip er "bitte litt" mer enn det.

Men det kan sikkert brukes til det også ja. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...