Gå til innhold

DiskInternals NTFS Recovery


Anbefalte innlegg

DiskInternals NTFS Recovery

 

Etter å ha ved et uhell formatert ene 300gb maxtor disken min (ekstern) hadde jeg behov for å skaffe et program som kunne

gi meg tilbake filene som ble tapt. Dette var filer som var både private og jobbrelatert. Alt i alt hadde 250gb gått tapt under denne selvforskylte, men dog like tragiske "ulykken".Etter å ha snust rundt på nettet etter et gjennomrrettingsprogram kom jeg til slutt frem til DiskInternalsØ sitt alternativ.

 

Jeg lastet da ned "demo" versjonen som lar deg finne filene og se hva du kan gjennopprette.

Programmet ble startet da jeg gikk på jobb, og var ferdig med "rekonstruksjonen" da jeg kom hjem. Ikke bare hadde den "funnet" filene som var der når før maskinen ble formatert, men det fant også filer som jeg hadde slettet for lenge siden, disken hadde også blitt formatert 2 ganger i mellomtiden!!!.

 

Overbegeistret for resultatet gikk jeg til dies hjemmeside hvor jeg kjøpte DiskInternals NTFS Recovery.

Etter at jeg registrerte nøkkelen til produktet satt jeg igang å "tilbakeføre" filene som hadde blitt "tapt".

Nå har det gått rundt 3 timer og rundt 100gb av de fortapte filene har dukket opp igjen, og de kan brukes! (filmer, musikk, dokumenter og databaser(!!!).

 

Alt i alt vil jeg si at jeg er meget fornøyd med programmet og kan anbefale det til andre som har vært ute for et lite "formateringsuhell" :)

 

Pluss:


  • "Automatisk"
  • Enkelt og intuativt grensesnitt.
  • Kunne "gi" tilbake alle filene jeg mistet, pluss litt til!

 

Minus:


  • Tar tid å bringe ting tilbake
  • Pris (Ø$99.95 for NTFS versjonen).

 

 

Terningkast: 5

link: http://diskinternals.com/

Bilder fra programmet (hentet fra produsent sin hjemmeside):

1.png

2.png

3.png

4.png

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...