Ickz Skrevet 6. august 2005 Skrevet 6. august 2005 som mange av oss har sett eller hørt så får hunter bedre talents i beast mastery og survival treet. (kilde) kan en hunter holde seg god i melee(sp?) med disse nye survival talentene, eller vil de fortsatt være ranged only? kom med meninger
anon12234 Skrevet 6. august 2005 Skrevet 6. august 2005 (endret) det finner vi sikkert ut etter at de nye talentsa har blitt testet ordentlig. men en hunter vill aldri klare å måle seg med meleeklasser som rogue, warrior, pala osv i pure melee. men de kommer uten tvil til å bli bedre enn de er nå med de nye talentsa. Endret 6. august 2005 av Henrik2k
Same- Skrevet 6. august 2005 Skrevet 6. august 2005 De kommer selfølgelig til og klare seg bedre som sagt, men det er jo ingen grunn til og oppsøke mer melee enn før. En hunter vil bli eid av en melee class i melee.
M@R7!N Skrevet 6. august 2005 Skrevet 6. august 2005 For å si det sånn, du kommer fortsatt til å bli skameid av en warrior i melee
Ickz Skrevet 6. august 2005 Forfatter Skrevet 6. august 2005 mhm blir vel sånn ja, men tror dere noen huntere kommer til å satse helt på survival nå eller blir marksmanship fortsatt the way to go?
uberhunter Skrevet 7. august 2005 Skrevet 7. august 2005 Vel, huntere kan holde seg borte fra fienden enda lenger med survival nå, noe som er VELDIG nyttig til hunter epic questet. Den ene fienden har en felhound som er jævlig farlig, bare å sleepe den så blir den delen mye lettere.
Ickz Skrevet 7. august 2005 Forfatter Skrevet 7. august 2005 hmm, og nå kanskje hunter blir som necromancer i diablo 2, sånn at mange syns d er gøy å være meleehunter (i diablo 2 var d jo mange som bestemte seg for å være "meleemancer") tror nok jeg skal ta en test på meleehunter så fort test serveren kommer opp
Amon Amarth Skrevet 7. august 2005 Skrevet 7. august 2005 Liker huntere som har iværtfall 31 talents i marksmanship (skrivefeil?) trueshot aura
Loeve Skrevet 7. august 2005 Skrevet 7. august 2005 Liker huntere som har iværtfall 31 talents i marksmanship (skrivefeil?) trueshot aura Aimed shot
NightKeeper Skrevet 7. august 2005 Skrevet 7. august 2005 Liker huntere som har iværtfall 31 talents i marksmanship (skrivefeil?) trueshot aura 98 % av alle huntere går Markmanship, er jo helt klart det beste
Ickz Skrevet 7. august 2005 Forfatter Skrevet 7. august 2005 Ja det er det jeg mener, men jeg synes det hadde vært litt gøy å se hvis noen gikk survival eller beast mastery nå etter patchen
DirtyBit Skrevet 7. august 2005 Skrevet 7. august 2005 Malee? wth? er du ikke en hunter? tror du børr rerolle rogue jeg.. du har missa classen din totalt hvis du tror du skal malee
.V. Skrevet 7. august 2005 Skrevet 7. august 2005 Hadde en hunter i gruppa engang, 4manns lilla maraudon. Toppa damagemeter, hadde epixx melee og ei bue det så ut som han hadde valgt for stats (agi/sta). Så ikke han bruke bua hele kvelden. Gjorde mad damage tho.
Omar Skrevet 7. august 2005 Skrevet 7. august 2005 (endret) Malee? wth? er du ikke en hunter? tror du børr rerolle rogue jeg.. du har missa classen din totalt hvis du tror du skal malee Mitt tips er: Reroll til GK byggfag, og gå male linje (eller no) i vk1. Endret 7. august 2005 av Omar
Ickz Skrevet 7. august 2005 Forfatter Skrevet 7. august 2005 (endret) Malee? wth? er du ikke en hunter? tror du børr rerolle rogue jeg.. du har missa classen din totalt hvis du tror du skal malee jeg har aldrig sagt at jeg skal melee med hunter, jeg spurte om lurte på hva dere syntes om dette i tilfelle noen skulle gjøre det nå som survival treet blir bedre og så sa jeg at jeg hadde tenkt å teste det på test serveren. et godt tips er å lese tråden før du poster, noe som ikke burde være et problem nå som denne tråden er rimelig kort. Endret 7. august 2005 av Ickz
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå