Klekkus Skrevet 6. august 2005 Skrevet 6. august 2005 hveiste ikke hvor jeg skulle poste denne, hvist den er feilposta vær så snill og flytt den Pcen stod på i 3 timer mens jeg var på besøk til en kompis og alle exe. filene var plutselig borte, noen som kan si meg hvilket virus dette er? jeg brukte norton internet security og ad-aware
brsseb Skrevet 6. august 2005 Skrevet 6. august 2005 Ok, antar du ikke har brannmur Ville prøvd å reinstallere Norton Antivirus og forsøkt å oppdatere det. Om det ikke klarer å fjerne det selv, så kan det kanskje klare å identifisere viruset slik at du kan google det, og få hjelp til å få det bort
nomore Skrevet 6. august 2005 Skrevet 6. august 2005 å si hvilket virus du har ut av det du forklarer er ikke enkelt. du kan begynne med å laste ned et annet antivirus program. bruk da dette til å søke igjennom maskinen og fjerne virus. dog, ikke så enkelt når alle exe filene er borte. men hva mener du med alle? hva med de i windows katalogen? hvilken versjon av norton har du? btw, internet security inneholder bla også brannmur... for de som ikke viste det.
Klekkus Skrevet 6. august 2005 Forfatter Skrevet 6. august 2005 (endret) For å få det helt klart her, så har jeg nettopp fått formatert maskinen. Og alle exe. filene vear vist ikke borte det var vinst windows som var tatt av virus. Får nå til å bruke exe. filene mistet nesten ingen data. Så nå har jeg fått systemet opp å gå og fått backup på windows på plate ved hjelp av norton ghost. Instalerte norton systemworks noen gode funksjoner i det programet der ja. Uanset så var det et veldig iriterende virus ja. Det er sikert noen insfiserte filer som gjemer seg internet security kommer stadig opp med meldinger om at det er en trajaner som prøver å hacke seg inn på maskinen. Hva skal jeg gjøre med det, er det noen spesiele programer som er ekstera bra mot trojanere? EDIT: skriveleifer fines det mange av her Endret 6. august 2005 av Klikka_bZerk
Juukamen Skrevet 6. august 2005 Skrevet 6. august 2005 Ta en gratis online virus sjekk her: http://housecall.antivirus.com/housecall/start_pcc.asp og jeg håper at du ikke har virus, det er plagsomt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå