John Deere Skrevet 6. august 2005 Skrevet 6. august 2005 (endret) Topic sier det meste. http://www.battlefield.no/forum/index.php?showtopic=42930 Endret 6. august 2005 av Alcoholiday
Steina Skrevet 6. august 2005 Skrevet 6. august 2005 Hvordan ser man hvor mye FPS man har da? Jeg opplever ikke mye lagging uansett etter nytt RAM innkjøp
Hr. Jenssen Skrevet 6. august 2005 Skrevet 6. august 2005 Aha! Må prøve å spille BF2 uten Xfire da. Har forferdelige FPS-problemer. Jeg har egentlig Xfire på hele tiden, så kanskje FPSen blir bedre uten Xfire. Tror du at FPSen blir dårligere på mange andre spill også?
John Deere Skrevet 6. august 2005 Forfatter Skrevet 6. august 2005 Hvordan ser man hvor mye FPS man har da?Jeg opplever ikke mye lagging uansett etter nytt RAM innkjøp RAM hjelper ikke i dette tilfellet, da det ikke er det som forårsaker konflikten. Det er kun BF2 som har dette problemet.
Elendil Skrevet 6. august 2005 Skrevet 6. august 2005 Hvordan ser man hvor mye FPS man har da? renderer.drawfps 1
Steina Skrevet 6. august 2005 Skrevet 6. august 2005 RAM hjelper ikke i dette tilfellet, da det ikke er det som forårsaker konflikten. Vel, jeg har aldri hatt noen grunn til å se hvor mange FPS jeg har, så jeg vet heller ikke hva som er "normalt", men etter RAM oppgraderingen, så lagger ikke BF2 NOE! Om det ikke hjelper på papiret, så hjelper det godt i spillet.
Hr. Jenssen Skrevet 6. august 2005 Skrevet 6. august 2005 RAM hjelper ikke i dette tilfellet, da det ikke er det som forårsaker konflikten. Vel, jeg har aldri hatt noen grunn til å se hvor mange FPS jeg har, så jeg vet heller ikke hva som er "normalt", men etter RAM oppgraderingen, så lagger ikke BF2 NOE! Om det ikke hjelper på papiret, så hjelper det godt i spillet. RAM har ikke noe med lagging å gjøre. Lagger det, så er det på grunn av internett-tilkoblingen din. BTW: Normal FPS er vel mellom 30 og 100 (kommer an på hvilket spill det er). Kjører spillet over 30 FPS, hakker det ikke. Om antall FPS begynner å bli på 20 og mindre, da begynner det å bli uspillbart.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå