r2d290 Skrevet 5. august 2005 Skrevet 5. august 2005 Noen som vet hva jeg kan gjøre for at play/stop osv. knappene på tastaturet fungerer til win amp? Det funker helt fint til wmp....
Lars-H Skrevet 6. august 2005 Skrevet 6. august 2005 (endret) edit; misforsto litt Endret 6. august 2005 av Lar5
xanonymx Skrevet 6. august 2005 Skrevet 6. august 2005 (endret) Hos meg funker play og stopp knappen på tastaturet til winamp. Du kan jo bruke: ctrl+alt+Home (pause) ctrl+alt+End (stopp) ctrl+alt+PgUp (tilbake) ctrl+alt+PgDn (neste) ctrl+alt+Insert (play) Endret 6. august 2005 av xanonymx
xanonymx Skrevet 6. august 2005 Skrevet 6. august 2005 Du kan jo også prøve å instalere winamp på nytt og hvis ikke det funker kan du jo prøve å instalere tastaturet på nytt.
xanonymx Skrevet 7. august 2005 Skrevet 7. august 2005 eller bare x,c,v,b osv.. men da må winamp vinduet være oppe
wil Skrevet 7. august 2005 Skrevet 7. august 2005 om jeg legger inn driverne til tasaturet mitt så funker play, next, pressiv eller hva det heter, stop men ikke pause. pauseknappen funker bare i Linux.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå