Gå til innhold

Trenger hjelp til hakking i CSS

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fikk meg ny pc fra komplett nå og alt av installeringer gikk greit, likevel hakker det når jeg spiller CSS, uansett oppløsning. Har en kompis med samme type maskin og der flyter det perfekt på 1024 x 768. På video stress eller fps sjekk i CSS scorer jeg ca 120fps. Har oppdatert drivere til skjermkort, prøvd å legge inn steam

Half Life på nytt uten at det hjelper. Er det noen som kan hjelpe meg?

MSI K8N NEO4

200 GB HD

Geforce 6600 GT

1GB RAM

AMD Athlon 64 3200+

Videoseven 19"LCD

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har trådløs, men skal ikke ha noe å si. Pingen er nede i ca.30-40. Spillet hakker dessuten når jeg spiller Half Life 2 i singleplayer.

Skrevet

Kom igjen.. Peis på med forslag, vet det er mange med sinnsyk peiling her! Lurer på om rett og slett det er noe galt med skjermkortet jeg fikk levert....

Skrevet

Er det noen sjanse for at det kan være noe galt med drivere til skjermen? Har en Videoseven 19" Plug and play, men har forstått det sånn at det ikke er noen drivere for sånne typer skjermer. Noen som har svar på det?

Skrevet

Hakking er feil å kalle det, si heller Lagging, jeg trodde først av det stod om hacking/cheating når jeg så denne tråden og lurte på om dette var mulig og jeg måtte se!

På min gamle Pc hadde jeg problemer med Lagg hele tiden, men jeg fikk hjelp av noen mere datakyndige enn det jeg var og da fannt han en ny skjermkort driver og laggen forsvant.

Skjermer trenger vanlighvis ikke drivere, men derimot skjerkortene trenger riktig driver for å fungere ordentlig. :yes:

Skrevet (endret)
Hakking er feil å kalle det, si heller Lagging, jeg trodde først av det stod om hacking/cheating når jeg så denne tråden og lurte på om dette var mulig og jeg måtte se!

På min gamle Pc hadde jeg problemer med Lagg hele tiden, men jeg fikk hjelp av noen mere datakyndige enn det jeg var og da fannt han en ny skjermkort driver og laggen forsvant.

Skjermer trenger vanlighvis ikke drivere, men derimot skjerkortene trenger riktig driver for å fungere ordentlig. :yes:

Off topic:

Det er mer riktig å kalle det hakking.

Lag er internettforsinkelse, ikke "hakking", eller dårlig fps.

Lag betyr at du henger etter:

What is lag

Det blir derfor mer riktig å kalle det hakking...

On topic:

Åssen type hakking er det ? Henger det ?

Siden du får 120fps i stresstest er det tvilsomt FPS´n da, og da fungerer nok skjermkortet utmerket.

Endret av Exempt
Skrevet

Takker for alle svar... Har ikke noe med nettverket å gjøre ihvertfall, da jeg fikk en kompis til å ta med maskinen sin hit for så å skru skjermkortet mitt inn i hans maskin. Det fungerte utmerket.. Altså er det hverken skjermkortet el nettverket det er noe galt med.. De på komplett hadde ikke opplevd noe sånt før så jeg brukte rett og slett angrefrist og la på et par lapper til for å få et enda feetere skjermkort. Venter i spenning nå..

• 4 måneder senere...
Skrevet
Takker for alle svar... Har ikke noe med nettverket å gjøre ihvertfall, da jeg fikk en kompis til å ta med maskinen sin hit for så å skru skjermkortet mitt inn i hans maskin. Det fungerte utmerket.. Altså er det hverken skjermkortet el nettverket det er noe galt med.. De på komplett hadde ikke opplevd noe sånt før så jeg brukte rett og slett angrefrist og la på et par lapper til for å få et enda feetere skjermkort. Venter i spenning nå..

4666963[/snapback]

hei, jeg har akkurat det samme problemet som du har.. har faktisk samme skjerm som deg også :) vel, jeg har ingen aning hva det kan være, men vi sitter i samme båt. jeg tror ikke det er skjermkortet ditt, eller mitt for den saks skyld, siden jeg kjører WOW uten problemer, kun css som har dette hakke problemet, andre på css servere ser meg hakke også, det er ikke linja mi eller fps problem har 120 fps.

jeg har 12ms på skjermen, noe tregt? men det går jo bra i wow, hvorfor ikke i css?

noen ider?

Skrevet

4666963[/snapback]

hei, jeg har akkurat det samme problemet som du har.. har faktisk samme skjerm som deg også :) vel, jeg har ingen aning hva det kan være, men vi sitter i samme båt. jeg tror ikke det er skjermkortet ditt, eller mitt for den saks skyld, siden jeg kjører WOW uten problemer, kun css som har dette hakke problemet, andre på css servere ser meg hakke også, det er ikke linja mi eller fps problem har 120 fps.

jeg har 12ms på skjermen, noe tregt? men det går jo bra i wow, hvorfor ikke i css?

noen ider?

5296742[/snapback]

hmm, jeg mistenker at det er linja mi alikevel, jeg følgte med på net_graph 3 og kikka på pingen der.. de ga fra 40 til 250 i ping, opp og ned som en jo-jo. så mitt tilfelle er nok linja mi. kanskje du kan sjekke din ping på net_graph 3 også, for den pingen som du har i score tabben, er veldig feil.

Skrevet
stresstest? hva var det igjen?

5306994[/snapback]

tror det er en test som er innebyggd i Css, jeg fikk bra resultater på den også.. men jeg tror at det er internett linja mi som er fucka...

Skrevet

Jeg hadde det samme problemet med en helt splitter ny pc.. Feilen hos meg var at jeg hadde en forliten Strømforsyning, som da ikke klarte å dra grafikk kortet nok..

Så hvor stor er din strømforsyning?

Trenger du ny, så vil jeg sterkt anbefale strømforsyning fra OCZ.

Skrevet (endret)

Greit skriv net_graph 3 i consolen ffor å skjekke chocke og loss!

Du fjerner den ved å skive net_graph 0!

Det kan ha noe med nettverket, hvis du ikke har prøv å sett senderen i samme rom som mottakeren til pc!

Det kan være skjermkortet, ikke at skjermkortet er dårlig men en produksjons feil!

Hvis det er sånt på alle servere som du spiller på, hvis ikke prøv å spill på andre servere!

Prøv noen andre oppløsninger! 640-800elller noe!

Gå på options/video/advanced/ta alt på low untatt shadder!

Kommer ikke på noe mer i farten!

Endret av crazykiller

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...