kenneth11 Skrevet 5. august 2005 Skrevet 5. august 2005 Siden det er forskjellige folk med helt forskjellige mål som spiller BF2, så tenkte jeg at jeg skulle samle sammen de mest vanlige rasene: Fairius Playus: Den som avlyder alle reglene. Mange her på HW-forumet er akkurat det. Ofte offer for de mer uvennelige rasene Punishus forus Teamkillus: Den nest mest vanlige rasen. Gjør alle slags dumme ting og straffer alle andre for det. Se Something Awful's BF2 Guide (Her). Blackhawkus Horus: Flyr fullastet Blackhawk. Massakrerer alle infantry utenfor, har gjerne en engineer for å fikse heliet når det trengs og en anti-tank for å drepe APCs og tanks. Det beste flagcap teamet hvis du er på et dårlig lag. Kan drepes på flere måter Whinus Whinus: Hvis du gjør en ting, som f.eks å skyte ned et helikopter over dem slik at de blir drept av flygende vrakrester eller du "baseraper" (AKA flyr over basen deres og slipper 1 enkel bombe en gang i blant) så winer de, gjerne til Admin, at du spiller feigt og bør bli kicket Kom gjerne med flere
chokke Skrevet 5. august 2005 Skrevet 5. august 2005 (endret) LOLus spammus da1337postus: de som faktisk tar seg bryet med å poste sånne poster Endret 5. august 2005 av chokke
jadacool Skrevet 5. august 2005 Skrevet 5. august 2005 Hehe, syns posten var ganske kul jeg, og ikke helt virkelighets fjern heller.
Sitronade Skrevet 5. august 2005 Skrevet 5. august 2005 (endret) LOLus spammus da1337postus: de som faktisk tar seg bryet med å poste sånne poster HAHAHA! :!: Dagens! Nei men tror nok jeg er something like ''Fairius Playus''... Endret 5. august 2005 av Sitronade
Kuroneko Skrevet 11. august 2005 Skrevet 11. august 2005 Ooops Sorrius - Har en skrekkelig tendens til legge miner på feil side av basen, slenge granater i feil retning, i vill panikk få tre-fire headshots på skumlingene som kommer rundt hjørnet før det rekker å dukke opp blå skrift over hodene. Sånne som meg, altså.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå