Gå til innhold

Online-spillmagasiner - hvilket skal jeg velge?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har tenkt litt på å kjøpe meg fullt medlemskap i et eller annet online-spillmagasin, har sett spesielt på IGN og Gamespot. Er det noen som er medlem i noen av disse, evt. andre lignende ting og har lyst til å gi meg råd om hvilket jeg bør velge? GameSpot står sterkest for øyeblikket, likte Ice-utseendet...

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Gamespot har jo noe som heter GameCenter også. Går ut ifra at det er noe du må kjøpe seperat?

complete medlemmer har tilgang til betaen akkurat nå, men det kommer sikkert til å bli noe separat ja.

Skrevet (endret)

Er det noen flere slike spillsider jeg har å velge mellom? Hadde de vært like bra eller bedre, så hadde jeg vel kanskje hørt om dem...

Har GameStats noe med IGN å gjøre? Har ikke helt skjønt det der med GameSpy Network...

Endret av MiSP
Skrevet (endret)

Jeg er IGN Insider. Selv er jeg ikke så flittig bruker av den. Men kostet bare 200 kr i året. Det med IGN at den dekker ikke bare spill, men filmer og mye annet også.

Jeg ser at Gamespot Complete pakka er veldig lik IGN Insider. Begge sidene er ganske store, så jeg tror de begge får tak i de samme nyhetene relativt like fort.

Endret av morningstar665
Skrevet
Er det noen flere slike spillsider jeg har å velge mellom? Hadde de vært like bra eller bedre, så hadde jeg vel kanskje hørt om dem...

Har GameStats noe med IGN å gjøre? Har ikke helt skjønt det der med GameSpy Network...

Gamespy Network er noen ganske store greier tror jeg. IGN, FilePlanet, Gamespy, 3DGamers, Direct2Drive + flere sider henger sammen på en eller annen måte, men vet ikke helt hvilken.

Skrevet
Gamespy Network er noen ganske store greier tror jeg. IGN, FilePlanet, Gamespy, 3DGamers, Direct2Drive + flere sider henger sammen på en eller annen måte, men vet ikke helt hvilken.

Er det noen som vet dette da? Du får vel ikke tilgang til alt ved å melde deg inn i en av delene vel?

Skrevet

Er det noen som vet dette da? Du får vel ikke tilgang til alt ved å melde deg inn i en av delene vel?

Nei, man må iallfall betale mer skal man melde seg inn i Gamespy og IGN...men mulig noen andre vet mer enn meg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...