MiSP Skrevet 4. august 2005 Skrevet 4. august 2005 Jeg har tenkt litt på å kjøpe meg fullt medlemskap i et eller annet online-spillmagasin, har sett spesielt på IGN og Gamespot. Er det noen som er medlem i noen av disse, evt. andre lignende ting og har lyst til å gi meg råd om hvilket jeg bør velge? GameSpot står sterkest for øyeblikket, likte Ice-utseendet...
zeox Skrevet 4. august 2005 Skrevet 4. august 2005 jeg hadde definitivt gått for gamespot. skal bli complete medlem der selv neste måned tenkte jeg
MiSP Skrevet 4. august 2005 Forfatter Skrevet 4. august 2005 (endret) Gamespot har jo noe som heter GameCenter også. Går ut ifra at det er noe du må kjøpe seperat? Endret 4. august 2005 av MiSP
Wyldelife Skrevet 4. august 2005 Skrevet 4. august 2005 Gamespot ville jeg gått for! Jeg er basic member, og selv jeg har tillgang til tusenvis av demoer og filmer. Pluss at gamespot er mer ryddig.
zeox Skrevet 4. august 2005 Skrevet 4. august 2005 Gamespot har jo noe som heter GameCenter også. Går ut ifra at det er noe du må kjøpe seperat? complete medlemmer har tilgang til betaen akkurat nå, men det kommer sikkert til å bli noe separat ja.
MiSP Skrevet 4. august 2005 Forfatter Skrevet 4. august 2005 (endret) Er det noen flere slike spillsider jeg har å velge mellom? Hadde de vært like bra eller bedre, så hadde jeg vel kanskje hørt om dem... Har GameStats noe med IGN å gjøre? Har ikke helt skjønt det der med GameSpy Network... Endret 4. august 2005 av MiSP
morningstar665 Skrevet 4. august 2005 Skrevet 4. august 2005 (endret) Jeg er IGN Insider. Selv er jeg ikke så flittig bruker av den. Men kostet bare 200 kr i året. Det med IGN at den dekker ikke bare spill, men filmer og mye annet også. Jeg ser at Gamespot Complete pakka er veldig lik IGN Insider. Begge sidene er ganske store, så jeg tror de begge får tak i de samme nyhetene relativt like fort. Endret 4. august 2005 av morningstar665
Idioteque Skrevet 6. august 2005 Skrevet 6. august 2005 Er det noen flere slike spillsider jeg har å velge mellom? Hadde de vært like bra eller bedre, så hadde jeg vel kanskje hørt om dem... Har GameStats noe med IGN å gjøre? Har ikke helt skjønt det der med GameSpy Network... Gamespy Network er noen ganske store greier tror jeg. IGN, FilePlanet, Gamespy, 3DGamers, Direct2Drive + flere sider henger sammen på en eller annen måte, men vet ikke helt hvilken.
MiSP Skrevet 6. august 2005 Forfatter Skrevet 6. august 2005 Gamespy Network er noen ganske store greier tror jeg. IGN, FilePlanet, Gamespy, 3DGamers, Direct2Drive + flere sider henger sammen på en eller annen måte, men vet ikke helt hvilken. Er det noen som vet dette da? Du får vel ikke tilgang til alt ved å melde deg inn i en av delene vel?
Idioteque Skrevet 7. august 2005 Skrevet 7. august 2005 Gamespy Network er noen ganske store greier tror jeg. IGN, FilePlanet, Gamespy, 3DGamers, Direct2Drive + flere sider henger sammen på en eller annen måte, men vet ikke helt hvilken. Er det noen som vet dette da? Du får vel ikke tilgang til alt ved å melde deg inn i en av delene vel? Nei, man må iallfall betale mer skal man melde seg inn i Gamespy og IGN...men mulig noen andre vet mer enn meg.
morningstar665 Skrevet 7. august 2005 Skrevet 7. august 2005 Jo, hvis du går for det medlemsskapet som er på Gamespy så koster den faktisk mer enn den på IGN. Men jeg tror jeg husker at den på Gamespy inneholder også IGN Insider. Gå og sjekk
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå