Gå til innhold
Trenger du skole- eller leksehjelp? Still spørsmål her ×

Hva skal jeg velge som tilvalg VGS?


Anbefalte innlegg

Jeg kom inn på skolen som var 1.valget mitt, og har fått en lapp i posten som jeg skal levere tilbake. Jeg hadde ikke 2 fremmedspråk på ungdomsskolen, så jeg må velge et c-språk, dette ble tysk-c. Men jeg har også lyst til å velge et tilvalgsfag. Jeg har valget mellom etablerkunskap, psykologi og gym(ballspill, egentrening ol.)

Psykologi er uaktuelt IOM at det ikke intreserer meg i det hele tatt. Etablerkunskap høres spennende ut, men på en annen side vil jeg ha gym. Har noen hatt etablerkunskap før? Er det noe jeg burde gå for eller er det kjedelig og unyttig?

 

M.V.H Christian

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg er helt enig med deg i det, men jeg trener ca 11 ganger i uka utenom skolen og vil derfor vite om det lønner seg for meg å velge etablerkunskap og om det er noe nyttig å få ut av det, hvis det ikke er det velger jeg selvfølgelig ballspill ;)

 

Noen erfaringer?

Personlig så synes jeg ikke etablerkunnskap har gjort meg noe nytte eller noen jeg kjenner, men folk liker jo forskjellige ting da.

Lenke til kommentar
Jeg er helt enig med deg i det, men jeg trener ca 11 ganger i uka utenom skolen og vil derfor vite om det lønner seg for meg å velge etablerkunskap og om det er noe nyttig å få ut av det, hvis det ikke er det velger jeg selvfølgelig ballspill ;)

 

Noen erfaringer?

Personlig så synes jeg ikke etablerkunnskap har gjort meg noe nytte eller noen jeg kjenner, men folk liker jo forskjellige ting da.

Hva gjør dere der da? Hva lærer dere?

 

Jeg vet jo hva det går ut på, men jeg vet jo bare hva det er, og ikke hva det går ut på :p Nå vippa det litt mot ballspill igjen.

Lenke til kommentar
Jeg er helt enig med deg i det, men jeg trener ca 11 ganger i uka utenom skolen og vil derfor vite om det lønner seg for meg å velge etablerkunskap og om det er noe nyttig å få ut av det, hvis det ikke er det velger jeg selvfølgelig ballspill ;)

 

Noen erfaringer?

Personlig så synes jeg ikke etablerkunnskap har gjort meg noe nytte eller noen jeg kjenner, men folk liker jo forskjellige ting da.

Hva gjør dere der da? Hva lærer dere?

 

Jeg vet jo hva det går ut på, men jeg vet jo bare hva det er, og ikke hva det går ut på :p Nå vippa det litt mot ballspill igjen.

Du lærer ingenting. Det er som prapro bare enda mindre jobb. Ta ballspill hvis du ikke vil ha psykologi

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...