Edmund Blackadder Skrevet 6. august 2005 Forfatter Skrevet 6. august 2005 Uansett, hvis du bare kunne ha kjøpt cd keyen, måtte du vel ha lastet ned 3 gig? Nope. For jeg låner cdene av en venn. Og jeg kan låne dem igjen når som helst. Du trenger jo ikke cdene for å spille d.
PetePistola Skrevet 6. august 2005 Skrevet 6. august 2005 Det er vanskelig å forstå at noen liker andre ting enn deg selv, hva? Nei absolutt ikke, syntes bare det hørtes litt rart ut.
Musty Skrevet 6. august 2005 Skrevet 6. august 2005 Uansett, hvis du bare kunne ha kjøpt cd keyen, måtte du vel ha lastet ned 3 gig? sorry for off topic, men er det noe deal å laste ned 3gig da?
guttorm Skrevet 7. august 2005 Skrevet 7. august 2005 Uansett, hvis du bare kunne ha kjøpt cd keyen, måtte du vel ha lastet ned 3 gig? sorry for off topic, men er det noe deal å laste ned 3gig da? Wow er ikke enkelt å finne "lovlig" på nettet lenger, men jeg ser enkelte sider har betan liggende enda, denne versjonen funker jo som det runger etter. Vanvittig dårlig speed på wow på bit torrent ivertfall, vet ikke med de andre. Det Ligger også mye cracka/herpa versjoner ut, noe som suger for oss ærlige som faktisk betale for å spille. Men vist de vil ha alle buggsa så lykke til med det.
Sigga Skrevet 7. august 2005 Skrevet 7. august 2005 Uansett, hvis du bare kunne ha kjøpt cd keyen, måtte du vel ha lastet ned 3 gig? sorry for off topic, men er det noe deal å laste ned 3gig da? Ikke alle som sitter på 100 mb
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå