Gå til innhold

Arcanite champion eller Reaper


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Crusader er oppskrytt IMO....100 strength i 15 sekunder og fattig heal er ikke verdt 110G....fleste gjør det for å få cred :)

Kan bare si at Crusader er evig lett å Farme. Large brilliant shard bare og Disenchate noe blå items som man skaffer i Strat , Ubrs eller Scholoamance.

 

Og de ORBsa man trenger er også bare å farme in noen Runs.

Lenke til kommentar
*kremt* En paladin med Arcanite Reaper er ikke så uvanlig (iallefall ikke på silvermoon etter hva jeg har sett).. og en person som kan lage dette for deg må være den flinke Weaponsmith'en Idrom fra verdens beste guild ja... Sin. :p

Teh powarfull madcow visiting teh gamer.no-forums. <3

 

And I'd say Reaper > Champion any day. :D

Lenke til kommentar

Vel, for seal of command er jo tregt våpen akkurat det man trenger.

SoC har 6ppm, har du et kjapt våpen vil du ende opp med mindre damage output fra denne skillen.

Har du et tregt våpen, får du mere dmg per SoC, og det proccer ikke mere jo kjappere våpen du har, såvidt jeg vet, med mindre de har forandret på det.

Lenke til kommentar
Vel, for seal of command er jo tregt våpen akkurat det man trenger.

SoC har 6ppm, har du et kjapt våpen vil du ende opp med mindre damage output fra denne skillen.

Har du et tregt våpen, får du mere dmg per SoC, og det proccer ikke mere jo kjappere våpen du har, såvidt jeg vet, med mindre de har forandret på det.

korrekt, SOC proccer 6 ganger hvert minutt. så høy wpn dmg FTW

Lenke til kommentar
Så du denger warriors med reapers og 30%crit også eller :) ?

 

Hvis du er warrior er du ihvertfall langt ute på viddene, for her er nemlig reaper OVERLEGENT :) (+5% crit og høyeremax dmg, 64ap og 13sta)

Som tidligere nevnt, finnes det warriors som tar meg på min server, en 2-3 stykker. Det er fordi stuns ikke er så bra mot melee. Men så er da også de fleste klassene casters og stun bryter spells... Pluss at stun er herlig i mass pvp. Jeg stunner for 3 sekunder og de andre kan ganke.

 

Hammer of the Titans

Arcanite Reaper

 

Som alle kan se har Arcanite Reaper 10 mer min dmg og 10 mer max dmg. Average wep dmg er nøyaktig den samme. trekker og ifra strengthen på hammeren på reaperen, for å gjøre det litt enklere.

 

hammer+macespec=6% to stun on hit (spec)+ chance on hit to stun for 3 secs (wep proc).

 

reaper+axespec=+5% to crit, +130 hp, + 36 attack power.

 

Ved første øyekast gjør reaperen mere skade. Hammeren har imidlertid en svært god sjanse til å stunne fienden, noe som gir frihet til å leke seg litt med byttet. Jeg er ganske fryktet på min server for dette. Jeg mekker mye hammere, i hovedsak til pallys, som ikke har crit bonus.

 

Jeg sier ikke at jeg denger warriors med 30% crit ennå, men en vakker dag kommer jeg til å gjøre det, når jeg får så bra gear selv. da vil jeg ha en critsjanse på 25%, ikke sant? Og hovedmålet er ikke å denge flest mulig warriors men å denge flest mulig spillere av alle klasser. Da er macebuild ikke noe dumt alternativ skal jeg love deg.

Lenke til kommentar

Reaper > Hammer of the Titans ANY day. Stoler heller på +5% crit enn en lav sjanse til å stunne.

 

Edit: Siden det er så lett å skaffe seg Unstoppable Force, anbefaler jeg heller det. Et av de våpna med best maksdamage ingame. Bare å spille litt AV.

Endret av Pinnella
Lenke til kommentar
Ved første øyekast gjør reaperen mere skade. Hammeren har imidlertid en svært god sjanse til å stunne fienden, noe som gir frihet til å leke seg litt med byttet. Jeg er ganske fryktet på min server for dette. Jeg mekker mye hammere, i hovedsak til pallys, som ikke har crit bonus.

Er det ikke slik at man blir immun mot stun etter man blir stunnet 3 ganger (innen en viss tid) da? Er litt synd hvis procs fra våpenet gjør at man ikke kan bruke 6-sek stunnen..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...