yodayoda Skrevet 4. august 2005 Skrevet 4. august 2005 (endret) hei, har akkurat fått meg gmail adresse. har prøvd å sende mail til noen kompiser som har hotmail, fikk ikke svar hos dem så jeg prøvde å sende en mail til min egen hotmailadresse. der ble den puttet under søppel post. er dette normalt?? putter hotmail automatisk all mail fra gmail under søppelpost?? Har aldri hatt dette problemet når jeg har sendt fra hotmail til hotmail Endret 4. august 2005 av yodayoda
Blåbær Skrevet 4. august 2005 Skrevet 4. august 2005 Hva er g-mail?!? tror du henger litt etter. Gmail, google sin ekvalent til hotmail. Man får med 2 gb. Uansett har ikke støtt på det problemet, men er vel heller hvordan du skriver mailen som gjør at mailen blir identifisert som spam.
Fruktkake Skrevet 4. august 2005 Skrevet 4. august 2005 Hva er g-mail?!? tror du henger litt etter. Gmail, google sin ekvalent til hotmail. Man får med 2 gb. Uansett har ikke støtt på det problemet, men er vel heller hvordan du skriver mailen som gjør at mailen blir identifisert som spam. 2459 MB
euroshopper Skrevet 4. august 2005 Skrevet 4. august 2005 Vet ikke om hotmail er så glad i gmail. Se etter i junkmail
x871kx6167ss7 Skrevet 7. august 2005 Skrevet 7. august 2005 Vet ikke om hotmail er så glad i gmail. Se etter i junkmail Lest posten?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå