TRS Skrevet 4. august 2005 Skrevet 4. august 2005 Etter hva jeg har fått med meg så respawner named mobs (Lucifron, Magmadar, etc) + Boss (Ragnaros) etter 6-7 dager fra de ble tatt. Men hvordan er det hvis 1 person i raidet har raidet med noen andre en gang tidligere i løpet av disse dagene? Ta et lite scenario. Bob1 var med på et raid med en gjeng han kjenner (anntall uvesentlig) på en mandag. Da klarte de og ta Lucifron og Magmadar. Onsdag i samme uke, så skal Bob1 og hans guild på raid i MC. Siden Bob1 var med å tok Lucifron og Magmadar tidligere i uken, vil ikke raidet på onsdag ha muligheten til å ta de i det heletatt før etter 6-7 dager fra mandagen da? Noen som kan forklare hvordan dette fungerer?
alftore Skrevet 4. august 2005 Skrevet 4. august 2005 (endret) Skriv /raidinfo og du får svar.. Er du bundet til en instance kan du enkelt å greit ikke bli med andre i en ny instance. Det som jeg lurer på litt dog er hvorfor jeg blir bundet til Onyxia når jeg ikke engang var online den dagen :S (samme raidleader) Endret 4. august 2005 av alftore
ukjentbruker Skrevet 4. august 2005 Skrevet 4. august 2005 Skriv /raidinfo og du får svar.. Er du bundet til en instance kan du enkelt å greit ikke bli med andre i en ny instance. Det som jeg lurer på litt dog er hvorfor jeg blir bundet til Onyxia når jeg ikke engang var online den dagen :S (samme raidleader) Onyxia er bundet til guilds nå, blir bundet til hun selv om du ikke var med på å drepe hun, så lenge du er i guildet
Canute Skrevet 4. august 2005 Skrevet 4. august 2005 (endret) Skriv /raidinfo og du får svar.. Er du bundet til en instance kan du enkelt å greit ikke bli med andre i en ny instance. Det som jeg lurer på litt dog er hvorfor jeg blir bundet til Onyxia når jeg ikke engang var online den dagen :S (samme raidleader) Onyxia er bundet til guilds nå, blir bundet til hun selv om du ikke var med på å drepe hun, så lenge du er i guildet Så da hvis f.eks. du har 39 spillere fra guildet GUILD-A og en spiller som er snill å hjelper til fra GUILD-B. Så vil ingen fra GUILD-B kunne gjøre onyxia til hun resettes? Endret 4. august 2005 av Zevz0r
Ildflue Skrevet 4. august 2005 Skrevet 4. august 2005 Onyxia er bundet til guilds nå, blir bundet til hun selv om du ikke var med på å drepe hun, så lenge du er i guildet Bare tull, med mindre dette kom i 1.6.1 patchen som jeg leste patch notes på så stemmer dette ikke i det hele tatt. Vi har 2 onyxia runs i uka Lag A og Lag B, så dette er bare bullshit.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå