Gå til innhold

Dvd til bilen.. hva anbefales!?

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Hei, skal ha DVD i bilen..

Det skal være:

1 spiller ( Skal ikke sitte fast i skjermen, men er sepparat )

2 Skjermer ( kan festes på Nakkestøtter )

Kan GJERNE ha med:

Fjernkontroll...

"Spillkontroll" (Spillkontroll som inneholder spill"

Er UNITED et merke og stole på ?

Denne pakken foreksempel.. er det et bra kjøp?

United dvd bilstereopakke

Endret av crawford
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Spørs vel hva du skal bruke det til.. Er du familiefar med småbarn i baksetet som skal underholdes? Da er vel dette settet greit nok til ditt bruk.

Er du derimot fylle kabab-tralla med purunge fjortisdamer og råne stripa med volumet på tre hakk over skurr så kaaaan det være at du mister litt street-cred hos dine kompiser med akkurat dette settet.

Skrevet

Det er nok ikke navigasjon nei, det er bare en dvd-spiller.

Tror din lokale coop butikk hadde tilbud for litt siden på en gps navigasjon (håndholdt og til montering i bil) for en 3k circa. Min far kjøpte en av de, og de virker greie. Den kan og doble som Mp3 spiller.

Skrevet

Hei.

Jeg har to DVD-spillere til bil tilsalgs hvis du er intressert. Den ene er av merke Sony og kan settes der din nåværende cd-spiller sitter. KR600,-

Den andre er av ukjent merke Den har innebygd radiotuner og inngang for forsterker. KR1000,-

Send pm :D

Skrevet

Jeg kjøpte en Akai-spiller fra Expert tidligere i sommer. Den kostet også 3000 men hadde 7" skjermer i stedet for Uniteds 6,2".

Den funker stort sett greit, men har opplevd hakking på et par backup-dvd'er. Godt mulig det er pga fingeravtrykk etc. på plata.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...