Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Ah, selvfølgelig. Jeg har aldri satt meg inn i crafting-systemet i WoW, da det finnes så utrolig lite bra gear til min klasse.

Det var forresten en rimelig Khorium Destroyer. Tror nesten aldri jeg har sett den for under 1100 gull på min server.

Endret av Skarstad
Videoannonse
Annonse
Skrevet
I og med at low lvl instance gear blir oppgradert i neste patch, er det vell lurt å vente med å twinke?

har en 36 shaman som skal bli 39 twink

Sikkert lurt og vente litt da. Eller skaffe gearet før det blir oppdatert. For det blir oppdatert selv om du har det ;)

Skrevet
For det blir oppdatert selv om du har det ;)

hmm. då er det vell bare å kjøre på då :)

og spare på alt grønt som dropper

Blir grønt oppgradert da ? Trodde det bare var blues? :p

Skrevet

har spilt 13 dager på 70 :blush: Har bare vært så sykt vanskelig å få gruppe til BM, har derfor fokusert på å tjene gull og PVP i stedet.

Trenger bare en guild nå så er jeg i gang :D

Skrevet
har spilt 13 dager på 70 :blush: Har bare vært så sykt vanskelig å få gruppe til BM, har derfor fokusert på å tjene gull og PVP i stedet.

Trenger bare en guild nå så er jeg i gang :D

Jeg skjønner :)

Gjest Slettet-p4PIYwb6
Skrevet

:!: Skulle til å skrive "Han har vel slitt med BM og sugne grupper" som spøk.

Vet det er en fæl instance, men nå bør den vel være rimelig enkel. :p

Skrevet

Instancet er det beste i verden såfremt gruppa veit hva de gjør.

I en typisk pug-setting er det et helvete.

Skrevet (endret)

Er utrolig grei instance om gruppa vet hva de styrer med. Når jeg skulle gjøre det med priesten var det ett sant helvete tok jo ett titalls tries før det gikk, men nå når jeg spiller paladin (tankadin) er det plutselig en drøm, til og med i PUGs, aldri faila. (Kanskje jeg bare har vært heldig?)

Endret av Islanbadsj
Skrevet

Det er nok Mechanar, serru.. :whistle:

Skrevet

Har nådd max honor nå :blush:

Så lurer jeg på: Burde jeg kjøpe litt Veteran gear mens jeg venter eller blir Season 3 MYE bedre? Vil pvp'e mer og da vil jeg få honor samtidig.

Skrevet (endret)
Er utrolig grei instance om gruppa vet hva de styrer med. Når jeg skulle gjøre det med priesten var det ett sant helvete tok jo ett titalls tries før det gikk, men nå når jeg spiller paladin (tankadin) er det plutselig en drøm, til og med i PUGs, aldri faila. (Kanskje jeg bare har vært heldig?)

Vi klarte det på første forsøk. Fikk ansvaret for adds, svetta litt en periode men fikk tatt de ned. Tror ikke skjoldet gikk under 90% :D

Min kompis som var med for nte gang fikk endelig denne:

Hourglass of the Unraveller

Han var veldig førnøyd. Han er Druid btw.

Endret av Dev-
Skrevet

Dette var like etter release, så vi var ikke så erfarne, dessuten virker det som de har nerfa andre boss. Har aldri sett mer enn 3 minus healing greier, mens like etter vi dinga 70 var den lett oppe på 10. :(

Skrevet
Dette var like etter release, så vi var ikke så erfarne, dessuten virker det som de har nerfa andre boss. Har aldri sett mer enn 3 minus healing greier, mens like etter vi dinga 70 var den lett oppe på 10. :(
Indeed men rett etter release fikk jeg BM gruppe på maks 5 min hele døgnet så det går opp i opp.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...