Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

vi har pleid å si at det var "bug" med masterloot :> . Funker fett

noen som kunne gitt meg deres "wow-patch.mpq" min er ødelagt så jeg får ikke testa 1.12 patch :((

Endret av chokke
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Plukket også opp 2x sulfuron ingots for 525g, blir spennende å se om jeg får tjent noe på dem.

6594634[/snapback]

Der gikk de for 800g. 275g fortjeneste for å ha dem i banken en stund og skrive en liten salgspost. Kan ikke klage. :)

6667051[/snapback]

så vi kan med andre ord gi ut hvem som er din(e) main(s) ?

Men grattis :) .

Skrevet

6667267[/snapback]

Hehe, helst ikke. Det er utrolig mye moro med folk som prøver å finne ut hvem jeg er, og folk som "kjenner meg" og vet at jeg kommer fra Sverige og er med i (insert superduperguild med lang fartstid) og sånne ting.

Edmund: hadde vært fint om man kunne tråle QXL for underprisete auksjoner og legge dem ut for en anstendig pris, men jeg tror ikke det funker så bra i den virkelige verden. :)

Skrevet

6667267[/snapback]

Hehe, helst ikke. Det er utrolig mye moro med folk som prøver å finne ut hvem jeg er, og folk som "kjenner meg" og vet at jeg kommer fra Sverige og er med i (insert superduperguild med lang fartstid) og sånne ting.

Edmund: hadde vært fint om man kunne tråle QXL for underprisete auksjoner og legge dem ut for en anstendig pris, men jeg tror ikke det funker så bra i den virkelige verden. :)

6667556[/snapback]

QXL? Tenk større, mann. Du kunne blitt milliardær på ebay. Go Go! :!:

Skrevet

Moro med whipes på nef, særlg når vi vikk til phase 1 perfekt, så daua MT på shadowflamen 2 ganger på 2 forsøk fordi han hadde på en heller merkelig måte bytta cloaks -_-'

Skrevet

Crap? Vel vil vel egentlig heller kalle den bra.

Ja, AQ polearmen er omtrent like bra, men den er ikke like selvskreven "Hunter Weapon" som den her.

Faktisk er begrepet hunter weapon selvskrevet her.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...