Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva skjer med maintenance i natt da? Trodde det bare tok en liten restart av serverene for å få igang den Lunar Festival tingen jeg.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vurderer sterkt og flytte karakteren min til Laughing skull servern, har bestandig spillt på pve servere og føler nå før å prøve pvp. er det noen som veit om denne servern er til og anbefale? :ermm:

Skrevet

Har desverre ikke hørt noe om den serveren:/ Spiller på Sylvanas selv og synst dette er en kjempe server! (litt for full da:P) Sliter en den med server lag da, men dette er vell noe alle serverene har nå :p

Skrevet

Litt snurt rogue i gruppen min for kort tid siden, etter endt nexus HC run hadde jeg gjort mer damage og DPS enn roguen. Tror det ble ekstra sårt ettersom jeg er tank :wee:

Skrevet

jeg har alt fra 600 og oppover.. =|

Så skifter jeg tema:

Er det mulig å endre rettigheter på Guildbank? tenkte jeg skulle la members ha X antall withdraws per dag.

Gjest Slettet-PJ3x8Q2w
Skrevet

Liker økonomien fortia :)

Forige lørdag hadde jeg ca 8000G. Så litt uti uka brukte jeg 11000G på Nobles deck og 1300G på sons of hodir rep (lol dailies gidd). I dag startet jeg med 4000G og nå har jeg igjen 8000G :D

Man kan ikke klage nei :)

Skrevet
Dårlig fury warrior da..

Jeg er ikke full epic enda, men ligger på rundt 2-2.5k DPS i HC's.. Rundt 3 ++ i Naxx.. (:

We're proud of you, boy!

var ikke for å skryte, for å¨konkludere :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...