Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Som sagt så har jeg bare levlet opp til rundt 200, men så og si alt jeg har laget for å levle JC har jeg kunne selge på AH. Men hvis hovedmålet ditt er å tjene penger så ville jeg nok gått for 2x gathering professions.

Endret av Kiruk
Videoannonse
Annonse
Skrevet

hvorfor ha de to? kan ikke tracke begge uansett..ender bare opp med å farme herbs uansett siden det er verdt mest - med skinning kan du hvertfall skinne mobs du ser rundt omkring mens du farmer herbs

Skrevet

Det kan være at skinning og herbalism/mining er lurere, men jeg har en alt hvor jeg har både mining og herbalism. Det funker greit hvis du klarer å huske på og skifte tracking, og gatherer + databasen fra wowhead hjelper betraktelig. Da får jeg opp på minimappet hvor ting er uansett, og kan skifte til riktig tracking for å se om noe har spawnet der.

Skrevet (endret)

Heroic Homerun burde være en achievement :x

Eneste bossen vi virkelig wipa på var vel boss nr.2 i Ahn'kahet.

Har også fått cirka 12-14 achivements på drake uten å virkelig prøve.

Endret av PSV
Skrevet
Bare Gotta Go! igjen av Glory of the Hero nå :D

klarer den med en liten porsjon flaks :) Nuket ned fra 75 til 34% i stad -.- men uflaks derfra og ned

Stanga på den i hele natt selv, beste try på 4% :(

Skrevet

Kan jeg spørre hva dere gjør når dere får flere tries? Når den er på 4% kan stoppeklokka være et par sekunder feil og det kunne ha gått, stopper dere virkelig all dps og bare dør eller finnes det en secret jeg ikke vet om her? :p

Gjest Slettet-p4PIYwb6
Skrevet (endret)

Noen som vet hvordan man fjerner chatframe-ikonet fra prat-addonen?

edit: fikk det til, fjernet copychat!

post-22560-1228677394.jpg

Endret av Slettet-p4PIYwb6
Skrevet

Der var abonnement avbestilt. Finnes ikke gnist lenger. Så utrolig kjipt det var å levle. Så virkelig fram til det, gleda meg lenge og greier.

Men desverre. Kan hende jeg plukker det opp om et par måneder...

Kommer nok tilbake en gang eller to.

It's been a great life in a great world.. of warcraft!

/resign.

Skrevet

Samme her. Gnisten er borte. Har abennoment til 22/12 - men den siste uken har jeg vært innpå 2 min for også logge ut igjen.

Snakkes senere Blinko!

Skrevet

Sjekk wowwiki.com, de har et fint skriv om nettopp det emnet, mener jeg i alle fall, tror det var der jeg leste rundt leveling specc til min rogue :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...