faldmo Skrevet 5. juli 2008 Skrevet 5. juli 2008 woho, respecced til Holy også finner jeg ut at en av de beste Libramene fåes fra en q i Nagrand, gg siden jeg har gjort questen for lenge siden.. bah : (
Heart Break Kid Skrevet 5. juli 2008 Skrevet 5. juli 2008 Du kan kontakte en GM og forklare problemet ...
Hansoen Skrevet 5. juli 2008 Skrevet 5. juli 2008 (endret) Hvis du er 70, er Denne Best Edit: For holy vel å merke Endret 5. juli 2008 av Hans-O
Heart Break Kid Skrevet 5. juli 2008 Skrevet 5. juli 2008 woho, respecced til Holy også finner jeg ut at en av de beste Libramene fåes fra en q i Nagrand, gg siden jeg har gjort questen for lenge siden.. bah : (
Hansoen Skrevet 5. juli 2008 Skrevet 5. juli 2008 (endret) Hvorfor ha en av de beste når du kan ha den beste for bare 20 badges? Endret 5. juli 2008 av Hans-O
Bagh Skrevet 6. juli 2008 Skrevet 6. juli 2008 Fordi han har brukt badges på annet gear som var en større oppgradering kanskje?
Hansoen Skrevet 6. juli 2008 Skrevet 6. juli 2008 (endret) Jeg antar du snakker om denne og den er ikke bra. Edit: 20 badges er farmable på 2 dager eller et kara run. Er ikke akkurat store investeringen for et knallbra item. Endret 6. juli 2008 av Hans-O
faldmo Skrevet 6. juli 2008 Skrevet 6. juli 2008 meh, sliter ikke med mana ellerno, men siden jeg bare FoL spammer uansett så er den relativt bra : ) Hm får se om GM kan hjelpe da, *krysse fingrene*
Akse Skrevet 6. juli 2008 Skrevet 6. juli 2008 Lowranked Holy Light spam > FoL spam på tanks om jeg har forstått riktig?
Hansoen Skrevet 6. juli 2008 Skrevet 6. juli 2008 meh, sliter ikke med mana ellerno, men siden jeg bare FoL spammer uansett så er den relativt bra : ) Hm får se om GM kan hjelpe da, *krysse fingrene* Når du kommer litt lenger opp i systemet så er det greit å få mp5 når du slenger en holy light.
samebob Skrevet 6. juli 2008 Skrevet 6. juli 2008 noen som vet om en torrent der jeg kan laste ned wow+tbc full eller bare tbc installer?
samebob Skrevet 6. juli 2008 Skrevet 6. juli 2008 voila og voila fru blomm, mer som vooooooooooooooooooooooooooooooooooooooila hvorav o'ene representerer timer brukt på å laste ned... 34% på vanlig wow fra blizz downloader.. herre så tregt jeg klikker.
Kuldesjokk Skrevet 6. juli 2008 Skrevet 6. juli 2008 Woohoo, Kulde hjemme igjen og klar for fem dager med gaming, så alle Drømfolk som ser dette. Heroixxx og premades den uka her!
MrUrge Skrevet 6. juli 2008 Skrevet 6. juli 2008 Okey.. Var i AV nå nettopp og så noe veldig rart.. Her er det altså 4-5 Shamaner som konstant følger etterhverandre, har helt likt gear og gjør det samme på samme sekund hele tiden.. Og alle heter Afatal, Bfatal, Cfatal osv.. Er dette cheating eller hva er det?
CombatPsycho Skrevet 6. juli 2008 Skrevet 6. juli 2008 Tror jeg også er i ferd med å starte igjen:o Blir kanskje så jeg reroller druid, rogue eller priest. Ikke helt bestemt meg ennå
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå