Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Noen som vet kor man finner Archimonde i wow model viwer? Han ligger ikke under sitt eget navn i creaptures.

Edit: nvm, fant han under Eredar :p

Endret av Zelda_
Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)
Høres ut som hvilken som helst guild.

Alle guilder har sin egne interne humor, i min guild herser vi med de fleste medlemmene hvertfall og elitisme/arroganse er det flust av (begrunnet dog, vi er jo best ;) )

Best? Dave er pro kanskje, men tviler på resten >.>

Herregud du er kanskje noe av det mest slitsomme som finnes!

Ikke har du spammet ned Realm forumet, du har i tillegg gått løs på Trade channel også!

GI DEG!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Trade Channel er forbehold Daveyoyo's rp-mode(typ healing staff fra archimonde med mongoose -_-')

Håper du blir ganket til du slutter å spille!

Kunne ikke sagt meg mer enig TaigaH. Syntes du det er artig å spamme vashj forumet Thetank? Du er ikke morsom en gang. Du oppfører deg som en komplett retard.

kop.

//omie

harre

Endret av Skavhaug
Skrevet

Jeg kom til ~350 mens jeg levlet i Hellfire Peninsula på paladinen min. Ellers vil jeg tro Zangarmarsh/Hellfire til ~340, før du begir deg ut på Nagrand/BEM/noe netherstorm på slutten.

Skrevet
Jeg kom til ~350 mens jeg levlet i Hellfire Peninsula på paladinen min. Ellers vil jeg tro Zangarmarsh/Hellfire til ~340, før du begir deg ut på Nagrand/BEM/noe netherstorm på slutten.

Okay, da prøver jeg det. Hvor bør jeg sanke hebrs på level 70 da, for å skaffe meg penger?

Gjest Slettet-PJ3x8Q2w
Skrevet
Er det bare meg, eller har orc skuldre blitt enorme igjen?

Er alltid like artig å se orc warlocks med store shoulders :D

Skrevet

Jeg har Lw på shaman min men har gidd opp på 175, trengte masse heavy leather og eneste jeg fikk var thick og rugged, så nå ligger de på Ah hele tiden :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...