.V. Skrevet 3. august 2005 Skrevet 3. august 2005 All-in-one-wonder my ass. Det de som klager vil være..... Druids har lyst på like mye dps som rogues i cat from. De vil være den ultimate classen i melee, magic spells, dots og heal.. Ser du i det hele tatt hva jeg skriver? DRUID ER EN NERFA PREST! Er ikke ute etter "samme dps som rogue i cat" (selv om vi kunne trengt en stun, noe vi ikke har). Er det moonfire du mener gjør så mad damage dot? Da har du aldri vært borti shadow word: pain... Det jeg prøver å si er at druid er en fullstending ubrukelig klasse og burde enten gjøres noe drastisk med eller fjernes helt fra spillet. Vi er "en av de 2 beste" til healing, men er ikke engang middels til noe som helst annet. Druid er som en prest som aldri har gidda å lært shadowspells, men med funny formz that make j00r enemies laugh. Jeg starta ikke en druid for å være dps-maskin, og jeg hadde heller ikke forventa å kunne heale på lik linje med en prest. Jeg forventa å være en hybrid, en som kunne heale brukbar og shifte til bjørn/katt om jeg ville gjøre damage melee. Denne rollen har shaman fått, mens druid sitter der som en prest uten shadowspells.
NightKeeper Skrevet 3. august 2005 Skrevet 3. august 2005 Druid er jo bare koselige da Hvertfall Taurens Føler meg alltid trygg med en druid på laget
Loeve Skrevet 3. august 2005 Skrevet 3. august 2005 Jeg tror ikke du forstår hva E-ton vil frem til, Nightkeeper. Druider har blitt en 100% healingbot lagd for grupper, uten noen som helst måte å fungere skikkelig solo. Det er ikke sånn en druid er i følge vanlig rollespill-lore.
.V. Skrevet 3. august 2005 Skrevet 3. august 2005 Jeg tror ikke du forstår hva E-ton vil frem til, Nightkeeper. Druider har blitt en 100% healingbot lagd for grupper, uten noen som helst måte å fungere skikkelig solo. Det er ikke sånn en druid er i følge vanlig rollespill-lore. Tror du blizzard vil la meg maile all xpen min til lvl6 shamanen min?
StarGazer Skrevet 3. august 2005 Forfatter Skrevet 3. august 2005 Jepp, druids er bare healbots. Vi har et talenttree som funker, de 2 andre er nesten bortkastet å ha points i! Vi har absolutt den laveste dpsen av alle. Mages 30 lvl under meg har faktisk mer dps. Og ikke kom å si at jammen dere kan jo heale, hvorfor skal dere ha dps da. Jo, både prester, shamaner og tillogmed paladins har mye mer dps, og de kan også heale. Det eneste druids er god til solo, er å løpe vekk fra folk.
.V. Skrevet 3. august 2005 Skrevet 3. august 2005 Jepp, druids er bare healbots. Vi har et talenttree som funker, de 2 andre er nesten bortkastet å ha points i! Vi har absolutt den laveste dpsen av alle. Mages 30 lvl under meg har faktisk mer dps. Og ikke kom å si at jammen dere kan jo heale, hvorfor skal dere ha dps da. Jo, både prester, shamaner og tillogmed paladins har mye mer dps, og de kan også heale. Det eneste druids er god til solo, er å løpe vekk fra folk. Ikke glem zeh funny formz!
pretensiøselns Skrevet 3. august 2005 Skrevet 3. august 2005 Det som er problemet med druid, er at DPS er "cappet" med det at vi ikke får dps/procs fra våpen + at vi ikke kan bruke trinket eller potion i forms. Når andre klasser får fete våpen og armor fra MC/BWL/Onyxia/Honor System så klarer ikke druid å holde følge. Vi er altså fremdeles cappet på den allerede dårlige dps, og har svært lite å gjøre for å forbedre den. Samtidig er 2 av 3 Talent tree ødelagt. Balance har enkelte gode talents, men end talentet, Hurricane er en vits og en fleip mot de druids som ønsker AOE. Feral har kun et talent som er verd poeng, synes jeg. Feral Charge er fint i PvP der spellinterruption betyr liv eller død. Jeg har store forhphåpninger til talent tree-endringene og jeg håper at de gjør at jeg får lyst å pvp'e igjen. Kaelana, lvl 60 Druid på Daggerspine
pretensiøselns Skrevet 3. august 2005 Skrevet 3. august 2005 (endret) All right, folks, I've confirmed that I should be able to post the Druid changes this evening. (That's evening PDT. ) Now, I'll say right off that the post doesn't have a lot of hard numbers in it, so speculation (and probably a good bit of skepticism) will no doubt be present amongst you. What I can tell you, without doubt, is that every last one is a positive change to the class (Cat Form in particular). I do also have some small information of what's coming up afterwards. Why can't I post it now? It's those bonds I referred to earlier -- our international teams need to be informed as well, as they have their own communities to manage. It'll be up today, though. Gleder meg til i morgen tidlig. (Er vel da det er "evening" der borte) Kilde. Bare positive endringer? EDIT: Riktig link nå Endret 3. august 2005 av eMPea
StarGazer Skrevet 3. august 2005 Forfatter Skrevet 3. august 2005 la oss håpe det er bedre enn forrige gang de lovet å fikse catform ja.
Thsan Skrevet 3. august 2005 Skrevet 3. august 2005 Som om ikke druid er vanskelig nok å drepe fra før som mage, også maser dere om buffs Moonfire spam 4tw Men seriøst jeg skjønner at dere trenger litt mer dps. Jeg mener da at de fleste caster og druid klassene trenger forandring. Kanskje gjøre sån at Int øker spelldmg akorat som Agi/Strength gjør. Men dere skal jo heller ikke gjøre enormt dps og heale like bra som en priest og tanke som en war.
FJERNET111 Skrevet 3. august 2005 Skrevet 3. august 2005 Poenget er vel at vi healer omtrent like bra som en prest, har litt mindre nyttig ress og blir out-dpset av en prest med god margin. Tanking kan vi gjøre ganske bra med ca. 9.5k armor og 5.6k HP, litt dårlige aggromanagment enn warr, men har alikevel taunt og masstaunt, samt en stun.
Amon Amarth Skrevet 4. august 2005 Skrevet 4. august 2005 lol øke dmg til mage med spells via int... det hadde blitt farlig... *tenker på shocks til shamans* au...
Gjest Slettet-t9DveYkZ Skrevet 4. august 2005 Skrevet 4. august 2005 Poenget er vel at vi healer omtrent like bra som en prest, har litt mindre nyttig ress og blir out-dpset av en prest med god margin. Tanking kan vi gjøre ganske bra med ca. 9.5k armor og 5.6k HP, litt dårlige aggromanagment enn warr, men har alikevel taunt og masstaunt, samt en stun. Jeg synes faktisk at Druid sin ressurect spell er bedre enn Preist sin, ettersom den er in-combat - Paladin's kan resse like bra som Priest (more or less), og det å få en in-combat rez kan ofte redde gruppa fra en whipe om den brukes rett. Og jeg stiller meg i rekken av mennesker som gleder meg til å se hvilke planer Blizzard har for druidene sine...
akristina92 Skrevet 4. august 2005 Skrevet 4. august 2005 Er det mulig å se endringene i 1.7 patchen?
Gjest Slettet-t9DveYkZ Skrevet 4. august 2005 Skrevet 4. august 2005 De blir vel annonsert i løpet av dagen.
StarGazer Skrevet 4. august 2005 Forfatter Skrevet 4. august 2005 Som om ikke druid er vanskelig nok å drepe fra før som mage, også maser dere om buffs Moonfire spam 4tw Men seriøst jeg skjønner at dere trenger litt mer dps. Jeg mener da at de fleste caster og druid klassene trenger forandring. Kanskje gjøre sån at Int øker spelldmg akorat som Agi/Strength gjør. Men dere skal jo heller ikke gjøre enormt dps og heale like bra som en priest og tanke som en war. priest, shaman og paladin kan heale og, og de klassene har mye bedre dps enn oss! Druids er vanskelige å drepe pga de fleste druids speccer healing siden de 2 andre talenttreene er så og si ubrukelige! Og travelform 4tw!
.V. Skrevet 4. august 2005 Skrevet 4. august 2005 Poenget er vel at vi healer omtrent like bra som en prest, har litt mindre nyttig ress og blir out-dpset av en prest med god margin. Tanking kan vi gjøre ganske bra med ca. 9.5k armor og 5.6k HP, litt dårlige aggromanagment enn warr, men har alikevel taunt og masstaunt, samt en stun. "Litt mindre nyttig ress" kan vel diskuteres, det er ihvertfall en ANNERLEDES ress. Druid er elending til å tanke. Vi kan ta imot en god del (melee) juling, men vi har små sjanser til å dra aggro fra annet enn en hunterpet siden vi gjør så lite damage. "Masstaunt"? Var det den med 10min cooldown? Stun har også cooldown, så kan ikke akkurat spammes. Skulle likt å sett en warrior holde aggro med kun unarmed, demoralizing shout og taunt.
Canute Skrevet 4. august 2005 Skrevet 4. august 2005 Her er hva druids derimot får: In the upcoming content patch, there are significant changes to Cat Form. Here's the run down: * Cat Form's base damage (not attack power, but the cat form's "weapon" damage) has been increased. * Each point of Agility now adds 1 Attack Power. * Rip's damage per combo point has been increased. * Ferocious Bite's damage per combo point has been increased. In addition, extra energy now converts to damage at a higher rate. * The global cooldown on Tiger's Fury has been replaced with a one-second self cooldown. Its duration has been increased to six seconds. * Rake's damage has been increased. Also, the combo point problem with Ferocious Bite -- wherein the points would go away on a miss/dodge/parry -- should be resolved. I have also been informed that talent changes for Druids (which should, among other things, further enhance Feral viability) are still on the way and currently scheduled for the content patch after 1.7. There is a school of thought that talent changes should be made to increase the Feral form viability, and the developers are of that mind also... but they were also not satisfied with the level of effectiveness for all Druids, regardless of specialization. The changes is 1.7 should boost that significantly. Kilde
Onkelsander Skrevet 4. august 2005 Skrevet 4. august 2005 mulig det bare er meg, men jeg synes ikke de forandringene var så ille jeg..... Som nevnt tidligere så ligger problemet til druids i vår lave dps og at vi blir brukt som healbots.... Endgame så kan alle melee klasser øke dps med bedre våpen mens vi druids faller etter da våpen dps ikke har noen betydning på oss..... itillegg i høyere lvls blir vi bare brukt til å heale, noe som er veldig frustrende da vi vet vi kan brukes til så mye annet..... Er bare lvl 55, men personlig så synes jeg at jeg gjør brukbar dps i catform... Er feral/resto specca og ligger på en 120-150dps på mobs opptil 2 lvler over meg.... Har ingen problemer å ta ned mobs 2 lvler over meg, det går like raskt(eller treigt om du vil) som de på min egen lvl.... Multiple mobs, elites er heller ikke noe særlig stress... Men vi er VELDIG gear avhengig og jeg må ofre en god del int for å gjøre brukbar dmg... Og med de fixene vi fikk nå så er det en brukbar start spørr du meg.... Nå har jeg riktignok i frustrasjon av å kun være en healbot rolla an shaman, og må si jeg har det mer morro med han..... han har rukket å bli lvl50, og jeg føler han er den hybriden druid var ment til å være..... Han er en mer melee fokusert hybrid hvorav druids er mer caster orientert.... Skal spille druiden min når jeg kommer hjem for å teste ut forandringene.... men inntil vi får noen skikkelige oppgraderinger kommer jeg til å holde meg til shammien min.....
Gjest Slettet-t9DveYkZ Skrevet 4. august 2005 Skrevet 4. august 2005 Tror muligens jeg forblir healing-specced - man er uansett i gruppe i end-game settingen uansett, og da tror jeg fortsatt at druid bringer mer til bordet som healer enn som damage-dealer. Men jeg kommer vel til å respecce, om ikke ved de første endringene, så iallefall når druid har fått en skikkelig rework.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå