Gå til innhold

Alt om ROSE Online

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Kan sikkert starte en jeg da, jeg er inne på #2 akkurat nå og kan springe til ...whatsitsface byen.

Jeg regner med at det ikke er et problem at jeg kaller den "hw.no".

EDIT: Den heter "hwno" da punktum ikke var gyldig.

Det er bare plass til 15 i klanen til å begynne med, så det hadde vært greit om at de som vet de vil spille en del nå joiner først slik at den fort går opp i level (slik at det er plass til flere members)

Vil du bli medlem så gi et pip her i tråden, jeg spiller på #2 nå, men jeg vet ikke om det har noe å si.

Pip.. eg vill bli med :-)

Nicket mitt er albions :thumbup:

Skrevet (endret)

Jeg tror jeg må markere deg for kunne invitere deg, hvor kan jeg finne deg?

Mange som leser tråden her, men enda ingen som spiller. Join #2 og skriv nicket ditt her.

Endret av JohndoeMAKT
Skrevet (endret)

Heisann!

Har lest gjennom...og sitter igjen med et par spm....

1. Er det faktisk gratis, siden nettsiden dems gav meg relativt lite info.... :ermm:

2. Hvis det faktisk "ER" gratis....HVORFOR??..... "What's the catch??" ( på godt norsk :p)

3. Er det vansklig å sette seg inn...finnes det en tut. i begynnelsen eller??

4. Hva er det spillet mest ligner på, altså da tenker jeg på en sammenligning med et annet mmorpg spill... hvis mulig altså ...;)

Mange takk på forhånd!!

PS

Tar forbehold for alle skriveleif...skriver jo tross alt kl. 3 om morra... :p

Endret av sun360
Skrevet
Jeg tror jeg må markere deg for kunne invitere deg, hvor kan jeg finne deg?

Mange som leser tråden her, men enda ingen som spiller. Join #2 og skriv nicket ditt her.

Hva er nicket dit.. kan jo legge deg til i Friend lista :thumbup:

Skrevet
Heisann!

Har lest gjennom...og sitter igjen med et par spm....

1. Er det faktisk gratis, siden nettsiden dems gav meg relativt lite info.... :ermm:

2. Hvis det faktisk "ER" gratis....HVORFOR??..... "What's the catch??" ( på godt norsk :p)

3. Er det vansklig å sette seg inn...finnes det en tut. i begynnelsen eller??

4. Hva er det spillet mest ligner på, altså da tenker jeg på en sammenligning med et annet mmorpg spill... hvis mulig altså ...;)

Mange takk på forhånd!!

PS

Tar forbehold for alle skriveleif...skriver jo tross alt kl. 3 om morra... :p

1: Det er faktisk gratis.

2: De skal lage et annet spill (EROSE) som skal koste...

3: kjempe lett å sette seg inn i spillet, guider i begynnelsen.

4: Vet ikke....

Skrevet (endret)

Nå! starter jeg spillet og stiller meg i xxx-polis, så dersom noen vil bli med så er nå tiden å si ifra nicket ditt. Jeg joiner sannsynligvis #2.

LV1 jobb kan du få når du er lv10 og du får den av han som står klokken 7 i Zandt. Jeg vil anbefale deg å ikke velge soldier, men heller hawk dersom du skal bli en fighter.

EDIT: BTW, G5+ kan du få opp til 200 000 for noen plasser og prisen stiger hele tiden, så spar alle og kun sell en når du trenger pengene.

Endret av JohndoeMAKT
Skrevet

Problemet er at, rose er et utrolig, irriterende, og ustyrbart drittspill. Ville aldri betalt for et slikt spill! Blir lei av det etter en dag! For mye lagg og for dårlig styring.

Skrevet
Problemet er at, rose er et utrolig, irriterende, og ustyrbart drittspill. Ville aldri betalt for et slikt spill! Blir lei av det etter en dag! For mye lagg og for dårlig styring.

Tusen takk for den info. :thumbup: Spiller ikke sånne spill.

• 4 uker senere...
Skrevet

Hvor laster jeg det ned? Finner ikke noen link på siden deres.

Er det noen som kan si noe om dette spille kontra Anarchy Online?

Har prøvd det men skjønte ikke skjiten, kommer jeg til å forstå dette spillet?

Skrevet

Det er noe lukket beta testing på gang tror jeg, så det går ikke an å laste ned og spille det. Jeg syntes dette spillet er mye enklere en Anarchy Online, er for det meste hack & slash, kan bli litt kjedelig i lengden :)

• 4 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...