Gå til innhold

Alt om ROSE Online

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Vil bare anbefale spillet ROSE Online :) Det er et MMORPG spill, veldig inspirert av Anime - i hvertfall når det gjelder modellene. Jeg fikk det anbefalt av en venn og begynte å spille det igår. Utrolig kult :D

Og det beste av allt: Gratis!

Om du er mer interessert kan du gå inn på www.roseon.com og lese der.

Spillet er noe med 400mb og tar kanskje en time å laste ned fra siden deres.

Kan også rename tråden til "Alt om ROSE online" elns om spillet blir populært her :p

ROSE står for Rush On Seven Episodes, men ikke spør meg hva det skal bety :p

Og vi trenger ikke noe "OMG, anime er så tragisk" ^^

Trenger heller ikke være Anime fan for å like spillet...

Legger til et screenshot:

post-189-1123083284_thumb.jpg

Endret av Icluz
Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Jeg har spillt dette litt. En ting som du bør passe deg for er folk lure penger fra deg, og de er det nokk av i dette spillet.

Når du er på birth island`en ta vare på alle Vital +5 du finner, disse kan selges for 65k-80k. når du selger til playere sjekk prisen på tingene som han kjøper nøye og se om det er den riktige sorten han selger. Det kreler av scammers.

Spillet er passe kjekt men det bler fort kjedeligt siden det bare består av hack and slash.

*edit*

Rush on seven episodes, det er 7 "main" quester.(Slik forstod nå jeg det)

Fin side om Rose, masse info om alt: http://roseguru.com

Endret av ^aM^
Skrevet (endret)

Da har jeg prøvd spillet en liten stund, og jeg må si jeg er imponert!

Jeg liker spillet veldig godt sålangt, og har ingen negative meninger å komme med.

Nå hadde jeg litt flaks i starten av spillet, hvor jeg fikk god hjelp av to personer, som var i mye høyere level en meg.

Jeg ble utstyrt med penger, amor/våpen, og gratis vakthold, hvis noen monstre skulle bli litt for hissige.

Nå skal jeg fortsette å spille,jeg måtte bare redigere dette inlegget slik jeg lovet. :)

Bildet er forresten av karene som hjalp meg, jeg står litt lengre bak.. :blush:

screen012vv4.th.jpg

Endret av fargoth
Skrevet

Litt artig, men jeg skjønner fint lite. Har en lvl 10 nå, må bestemme meg for hvilken klasse jeg skal velge. Plix er nicket, hvis noen skulle møte på meg. Føler meg litt fortapt. :p

Skrevet

Er i lvl 11.. Har klart å bli sånn magic greie (Husker ikke hva det het i farten)

Men vet ikke hvordan jeg skal få meg magi stav og lære meg spells :/

Men var ganske artig spill :thumbup:

Skrevet

Man går til en selger (i dette tilfellet selger for muse ting). Der kan man kjøpe en spellbook, som man kan dobbeltklikke på... Da har du lært deg den. Så kan du kjøpe spells og de blir oppført i "skills" og du kan traine de videre med skill points.

Lenger har ikke jeg kommet :p

Skrevet
Kan man kjøpe sånne spellbooks i Zant?

Enest jeg fant var en designer som solgte klær :p

Ja, prøv en fyr som står litt sør for designeren. Arca..ettellerannet tror jeg tittelen er.

Skrevet (endret)

Hva er max lvl på dette spillet?

Edit; skulle bare se hvor lenge nedlastingen tokk! 5 timer. ;)

Endret av elfag

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...