Gå til innhold

Bli Sunnere Klubben - Bli sunnere du også!

Wyldelife

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Kom på et forslag da jeg så oyvind_dahle... Kan vi ikke si hva vi veier nå og hva vi veier om en måned...

Dette blir jo som slanke kolonien litt omgjort... :!:

BTW, hvorfor heter dette et veddemål... skal vi se hvem som holder ut lengst...??

Endret av AcolyteGutripper
Skrevet (endret)
Er treningsfreak så kanskje det blir litt urettferdig å joine dette :p

Neida, bare join.

Edit*2 sider på 25 minutter er ikke dårlig :D

Endret av Fanta Boy
Skrevet
Neida, bare join.

Hehe. Nå rører jeg ikke brus eller noe godis uansett såååå :p Helte min siste flaske cola i vasken i november i fjor tror jeg :p

Skrevet
Neida, bare join.

Hehe. Nå rører jeg ikke brus eller noe godis uansett såååå :p Helte min siste flaske cola i vasken i november i fjor tror jeg :p

da er vi to ;) begynte 1. januar i år og skal holde til 1. januar neste år ;)

Skrevet (endret)

Jeg skal jo ikke spise godis eller drikke brus på 6 måneder :w00t: kanskje et år.

Edit: så count me in. har holdt på i 2 uker allerede.

Endret av Gohan
Skrevet

Og siden vekten skal være med uten klær er det best at du tar noen før og etter bilder hanne:) slik at vi andre kan få se at du ikke jukser .D

Skrevet
Og siden vekten skal være med uten klær er det best at du tar noen før og etter bilder hanne:) slik at vi andre kan få se at du ikke jukser .D

Hvor står det noe om vekt?*redd*

skal vi slanke oss altså? trodde vi bare skulle bli litt sunnere :p

Skrevet

Hehe. folkens, Ikke tenk på å slanke dere da :p mange av ungdommen her har godt av en god vektoppgang og å slutte med brus og søtsaker kan hjelpe til å med å gå litt opp i vekt (sukker øker forbrenningen hos mange) så dere kan ikke se på vekta.

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...